eirik_lol Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) hei. Jeg har ekstremt lyst på forca 2 motorsport(virker som et spill mitt i blinken for meg) men har ikke penger til x box 360. så vidt jeg kan se så finnes bare dette spillet til x box, men kommer det til andre spillmaskiner som pc ettervert? hilsen Eirik Endret 29. august 2007 av eirik_lol
Waaghals Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 hei. Jeg har ekstremt lyst på forca 2 motorsport(virker som et spill mitt i blinken for meg) men har ikke penger til x box 360. så vidt jeg kan se så finnes bare dette spillet til x box, men kommer det til andre spillmaskiner som pc ettervert? hilsen Eirik 9387017[/snapback] Er lite sannsynelig at Forza 2 kommer til noen annen platform enn X360. Forza 1 kom ivertfal aldri på noen annen platform.
Mortis360 Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Forza serien er XBOX Exclusive spill akkuratt som Gran Turismo til PS, så hvis du venter på at det skal komme til annet enn XBOX skal du nok vente fryktelig lenge. ~ Mortis360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå