Gå til innhold

G15 uten ÆØÅ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
100% sikker? for de selger den svenske versjonen på komplett.no da kjøper jeg heller den

9387218[/snapback]

Se selv.

 

Standard svensk tastaturlayout:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
a1200key_swedish_1_big.jpg

9387318[/snapback]

hehe.. tastaturet ditt? :D

 

bedre layout det der en det engelske. er nok bare og få bytta..

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Jeg har G15 med engelsk layout selv, og jeg tenker faktisk ikke over at det ikke står ÆØÅ på tastene. Jeg tror ikke du ville følt noe problem om du kjøpte og brukte det engelske G15. Btw, du blir avhengig av de belyste tastene :p

9389169[/snapback]

ja vet, lyset er digg :p og tastaturet er svært, men det kler det. synes det ser mye bedre ut en på bildene jeg har sett av det. får jeg bytta til svenskt gjør jeg det hvis ikke beholder jeg det engelske, æøå går egentlig greit, er værre med tegn og sånt, evig leiting for og finne de rette. må vel bare pugge de da.

 

noen som vet om no mods til LCD skjermen så jeg kan få playlista til windows media player der. eller noen wow mods med andre muligheter en det orginale i G15

 

Og hva er det "countdown" og Stopwatch" som står der til vanlig? de har ikke no hensikt, jeg får ikke starta de eller endra de :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har hatt engelsk G15 i over 1 år. du kommer inn i det iløpet av par uker. nå merker jeg det ikke.

 

 

De fleste skriver vel touch eller deler av touch så ser ikke det store problemet.

9442085[/snapback]

 

Jeg har også det engelske, men jeg finner ikke <>, vet du hva slags kombinasjon jeg må trykke på for å få de frem? Eller bruker du engelsk keyboard layout i OS'et?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt engelsk G15 i over 1 år. du kommer inn i det iløpet av par uker. nå merker jeg det ikke.

 

 

De fleste skriver vel touch eller deler av touch så ser ikke det store problemet.

9442085[/snapback]

 

Jeg har også det engelske, men jeg finner ikke <>, vet du hva slags kombinasjon jeg må trykke på for å få de frem? Eller bruker du engelsk keyboard layout i OS'et?

9443673[/snapback]

 

SHIFT , og SHIFT . tror jeg det er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...