Gå til innhold

24-Quiz! Les reglene.. (Spoilere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vart brudd mellom de siden ein fyr i det hvite hus presanterte beviser for at bill buchanan hadde arristert ein av terrioristene som sto bak angrepene men slapp han løs. Da sa han fyren i det hvite hus at enten hun eller bill måtte gå av. Det ente meg at hun ga bill sparken fra jobben som sjefen i CTU. Eller noe i denne retning.

Skrevet

Ja, jeg tror jeg godkjenner, men det endte med at både Karen og Bill begge mistet jobbene sine men gikk frie for ett eller annet.. :thumbup:

Det var hvertfall det jeg var ute etter, men godkjent, din tur ;)

Skrevet (endret)

Han dreper familien hans.. Eller, han "stager" drapet på sønnen hans tror jeg og etter det prater Ali.. :p Hehe, korrekt? ;)

Endret av TerjeRaymond
Skrevet (endret)

Jack iscenesetter en scene som viser at han tar familien til gissler, for så å skyte sønnen.. I ettertid forstår man at alt var "staged". :) Heldigvis..

Åååå.. Det var ikke mange sekundene.. :ph34r:

Endret av Andy-P
Skrevet
Jack iscenesetter en scene som viser at han tar familien til gissler, for så å skyte sønnen.. I ettertid forstår man at alt var "staged". :)  Heldigvis..

Åååå.. Det var ikke mange sekundene..  :ph34r:

9488041[/snapback]

Syns du forklarte det ganske mye bedre... Du kan fortsette hvis det er rett... :)

Skrevet
Jack iscenesetter en scene som viser at han tar familien til gissler, for så å skyte sønnen.. I ettertid forstår man at alt var "staged". :)  Heldigvis..

Åååå.. Det var ikke mange sekundene..  :ph34r:

9488041[/snapback]

Syns du forklarte det ganske mye bedre... Du kan fortsette hvis det er rett... :)

9488054[/snapback]

Kanskje vi skal vente på mafiaen for å høre om han godtar det.. :)

Skrevet

Yey, i samme episoden, trodde Jack og de andre at mr. Syed var død.. Hvordan ble Jack lurt og hvordan fant han ut at han ble lurt..? :D

Skrevet (endret)

Syed hadde satt fyr på en kar, og byttet klær med han eller no... Jack fant ut at buksa til karen som var fyrt opp var altfor kort og at Syed fortsatt var i live..

Endret av TerjeRaymond
Skrevet (endret)
cheng

9488923[/snapback]

TerteRaymond, kan du bekrefte dette..?

9489554[/snapback]

Dette kan jeg bekrefte, Cheng Zhi :)

Igjen, beklager sen respons

Noiz zin tur! :w00t:

Endret av TerjeRaymond
Skrevet (endret)

De heter Viktor Drazen og Andre Drazen mener eg å huske.

EDIT: Var det ikkje faren som het viktor?

hmm det gjør vel brødene til andre og eg er ikkje sikker men den andre mener han het alex.

Endret av mafiaman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...