kamikaze303 Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Har en pc som er koblet opp mot en annen pc som igjen har internett oppkoblingen. Bruker to nettverkskort i denne. Hva skal til for å få kazaa til å fungere? .. har ikke på firewall..
MrVilla Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Vel hvis du er sikker på at d ikke har firewall så er jeg ikke sikker på hva som kan være problemet. Kommer ingen av pc'ene seg inn i kazaa? Hva slags linje bruker du?OS? Selv om to nettverkskort stort sett går bra, så er det ikke særlig anbefalt. Switch/router er det optimale her. (Dette er ikkenoe jeg finner på, fikk det opplyst av kundeservice hos ngt) Men......det burde fungere allikevel. Hvordan har det fungert tidligere? Prøvd winmx, dc++....etc? Hva er det som ikek fungerer i kazaa?....søking, nedlasting....? Gi litt detaljer da
kamikaze303 Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 På server pc'n fungerer kazaa helt fint. Begge maskinene kjører XP, på en Chello + linje. Har en switch her, mener du det er bedre å sette internett tilkoblinga i uplinken i den? Høres fornuftig ut, men da blir det masse kabel styr her En som mente at jeg måtte kanskje åpne noen porter til kazaa, men det er jo ikke så lett å vite hvilke... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå