marsipankake Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg bare kaster ut en idé. Det hadde vært kult å hatt et Linux treff i Oslo. Der folk kunne tatt med seg sine Linux-laptop'er, vist frem sin Compiz Fusion og diskutert opp og ned om smått og stort Linux stuff. Og der folk kunne fått litt hjelp til å installere det fuckings skjermkortet på Dell'en. Trenger: 1 stk lokale med bredbånd Pizza og øl. Noen som tenner på idéen?
AlecTBM Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Det skal vell være en LUG i Oslo OLUG (hvis jeg ikke husker feil) LUG stå for Linux User Group
magikern Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 OLUG har møter både titt og ofte, bare melde seg på lista for info, https://init.linpro.no/mailman/olug.linux.n...tinfo/olug-list
Sokkalf™ Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Kunne jo vært litt moro, nerdemøte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
flyndrefjes Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Kunne jo vært litt moro, nerdemøte. F**n! For et dr***stilig bilde! Hehe! Endret 28. august 2007 av flyndrefjes
kommers Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg bare kaster ut en idé. Det hadde vært kult å hatt et Linux treff i Oslo. [...] Og der folk kunne fått litt hjelp til å installere det fuckings skjermkortet på Dell'en.9377765[/snapback] Det ser ut til at dette delvis ligner det du ser etter (evt. mat+drikke må nok besørges på egen hånd). [Og kanskje ta med de nysgjerrige Windows-vennene dine.] Se forresten også andre kommende arrangementer av OLUG, f.eks "Uptime". Endret 28. august 2007 av kommers
rocknrolf77 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Nå har vel noen misoppfattet hvordan en data geek ser ut vel Dette er vel litt nærmere virkeligheten :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå