Xtra Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Den der tar jeg ikke, det er fiksjon. Det finnes filmer og spill som er langt grovere enn dette Forøvrig var ikke Bioshock supert, da du kunne løpe rundt 70% av spillets lengde med ice blast + wrench (især med wrench jockey), altfor enkel bossfight (spilte på medium, men hallo?) pluss det at det ble for lite variasjon i gameplayet. I tillegg var spillet for kort. (14-15 timer) Forøvrig var det en fantastisk historie og dybde i karakterene som kommer fram gjennom de du plukker opp (diaries, har ikke spilt det på en stund). Big Daddy/Little Sisters var noe av det bedre spillet hadde å by på, i tillegg til spinnville leger (Dr. Suchong) og en rekke andre galninger. Totalt sett et godt spill med en rekke feil og mangler som er for store til å ignorere. Endret 4. desember 2007 av Xtra
Villanden Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg har ikke hørt noe om dette ekstramaterialet du snakker om. Er det da kun til nedlastning? Jeg håper ikke det hvis det koster penger så vil jeg helst ha det i et fysisk cover og dvd-rom. Hvis det er mulige mods som kommer så er jeg første til -mølla- men det ser dårlig ut foreløpig. Kødder ikke. BioShock Downloads Coming Next Week A patch and a selection of free downloadable content will be available next week for both the PC and Xbox 360 versions of BioShock Endret 4. desember 2007 av Villanden
Iceman22 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Patch 1.1 er nå ute http://www.2kgames.com/bioshock/support/ Changes: Added compatibility with Matrox TripleHead2Go - Allows Bioshock users to play in Surround Gaming Mode across 3 screens simultaneously Added rendering support for TripleHead2Go Added the following plasmids and gene tonics: Sonic Boom, Sonic Boom 2, Eve Saver, Machine Buster, Machine Buster 2, Vending Expert, Vending Expert 2 Added an Option to disable the Vita-Chambers for added difficulty. Changed behavior of subtitles so that inappropriate queuing is improved Added support for a walk toggle keybind Added Horizontal FOV Lock option Atlas VO volume increased for German releases Fixes: Re-added the Human Inferno tonic which was missing from the retail release. Fixed mouse acceleration issues Fixed issue of subtitles not clearing correctly on occasion Fix for a potential situation in Fort Frolic where taking a picture of Cobb is impossible if his body gets stuck behind a fallen pillar Fixed subtitle timings to more accurately match the on screen audio Fixed issue causing stuttering audio when using Windows Vista Fixed issue with characters squirming and wiggling after death Fixed blood decals and other projectors not showing up on ATI hardware The "Use Creative EAX Audio" option is now greyed out when EAX-capable hardware is not present Fixed audio issues stemming from having a Speaker Setting in Windows that was invalid for the current sound card Fixed reserved keys not functioning properly when keys are unbound Fixed multiple cases of keys not allowing a rebind Removed erroneous "Reload" binding in a no-weapons context Fixed incorrect Training Message concerning bots who are friendly to enemy AIs Fixed incorrect Training Message when shooting a Mimic Fixed refresh rate being locked at 60hz in DX10 mode Fixed VSync disabling in DX10 mode
RogueAlien Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Ja det høres jo bra ut da. Men jeg har også hørt at det aldri har vært planlagt en editor. Dette er skuffende da det vil bli mye vanskeligere for folk og lage mods. Hvis de ikke lager en editor så vil jeg si at DET er veldig gammeldags. Alle dagens pc spill burde absolutt ha en editor..
Villanden Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ja det høres jo bra ut da. Men jeg har også hørt at det aldri har vært planlagt en editor. Dette er skuffende da det vil bli mye vanskeligere for folk og lage mods. Hvis de ikke lager en editor så vil jeg si at DET er veldig gammeldags. Alle dagens pc spill burde absolutt ha en editor.. Hvilke idèer har du til Bioshock-mod da? Tenker du små endringer i gameplay, eller total-renoveringer og level-editing? Ikke det at jeg kan hjelpe deg eller noe, men lurer på hva du virkelig savner i spillet, ettersom en editor står så høyst på ønskelista.
RogueAlien Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Det er ikke noe konkret jeg savner i spillet, men det er alltid morsomt og se kreativiteten hos gode moddere. Og når man har spilt igjennom det 10 ganger så kan det være forfriskende med noen forandringer. Jeg elsker og lete etter mods når jeg har et nytt spill som jeg har gjennomført. Det skader ikke spilldesigneren eller utvigeren og gi ut en editor da det kan holde liv i spillet i mye lenger tid fremover. Nå har jo ikke Bioshock multiplayer så noe av den levetiden vil sikkert være kortere enn spill som har multiplayer i seg men det hadde vært morsomt med flere små historier eller gjenstander som legger nye spennende og ukjente ting inn i et kjent -landskap- slik at man kan bli overrasket igjen enda noen ganger. Men også flere ekstra brett, fiender og våpen. Poenget er at det bare er dumt og sette begrensinger for pc-spill i dag da det er så mange flittige moddere der ute som kan gjøre så mye med en åpen og proff editor. Jeg kan personlig ikke forstå at noen kan være i mot dette. Det skader ingen, tvert i mot.
Looper87 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Mulig det er meg som er gammeldags, men jeg synes rett og slett Bioshock ble for grovt. Og da tenker jeg ikke på alle de perverterte folkene man møter og mengden gore i spillet, men det faktumet at barn dør i det. Det var over min personlige grense i hvertfall. Det er du som er grov, om du velger å høste inn småjentene. Spillet gir deg bare friheten til å gjøre det. Samme gjelder virkeligheten. Du har friheten til å gå rundt å drepe barn der også, men gjør du det så er det du som er skyld i det, ikke omverdenen. Du har ansvar for dine egne handlinger. I forhold til å høste jentene har man valget selv ja, og jeg valgte å la være. Men tenkte mer på de gangene man møter på massakrerte familier, eller i en av de siste sekvensene i spillet (les spoileren hvis du har gjennomført). Var der jeg stoppet. Jeg spiller spill for å bli underholdt og ha det gøy, ikke for å bli deprimert og kvalm. Tragedier med der barn er innvolvert får man nok av når man setter på nyhetene, og jeg mener at det er der det hører hjemme og at det er i overkant å gjøre underholdning ut av det. My two cents... Mot slutten skal man jo som "Big Daddy" eskortere jentene rundt hvor det flere ganger kommer folk og angriper dem. Her har du ikke så mye valg om de skal dø eller ikke på de høyere vanskelighetsgradene. Måtte bare se hvilken reaksjon det ville gi, ingenting seriøst ment.
Darkbuster Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Etter en og en halv dag med intens spilling har jeg endelig runnet spillet, og det er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Sitter her og angrer på at det gikk så fort, men jeg likte (den snille) slutten utrolig godt. Eneste negative var vell teksten, og at støyet av skyting og bråk overdøvte dagbøkene. Men alt i alt var det et helt utrolig spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå