Gå til innhold

Thoshiba Satellite X200-20T


graylady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cool:

Er det noen som har erfaringer med denne modellen? 

Lurer på den i stedet for Dell 1720 som ser ut til å aldri bli produsert.

:hmm:

9371571[/snapback]

 

 

Vurderer også denne. Men er litt skeptisk til skjermen, som later til å få en del tyn...

 

Ellers virker det som en veldig grei maskin, og jeg vurderer den fremdeles...

 

Se en test her: NotebookReview

 

Les den tilhørende diskusjonen, der kommer det fram en del ting med tanke på skjermen, blir ikke helt klok på akkurat det der...

 

Mvh

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaringer med denne modellen? 

9371571[/snapback]

 

Den er ikke kommet på det norske markedet enda, så jeg tviler på at det er mange som har erfaringer med den... er forventet å komme i nettbutikkene en gang mellom slutten av uka og de neste 14 dagene.

 

Les den tilhørende diskusjonen, der kommer det fram en del ting med tanke på skjermen, blir ikke helt klok på akkurat det der...

9371985[/snapback]

 

den versjonen som kommer til Norge er utstyrt med en annen skjerm (1680x1050 mot 1440x900 som den modellen som blir testet har) og ett annet skjermkort (8700M GT med 512MB dedikert minne mot 8700M GT med 256MB dedikert minne som den testede modellen har), så det er ikke sikkert den er like dårlig.

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Les den tilhørende diskusjonen, der kommer det fram en del ting med tanke på skjermen, blir ikke helt klok på akkurat det der...

9371985[/snapback]

 

den versjonen som kommer til Norge er utstyrt med en annen skjerm (1680x1050 mot 1440x900 som den modellen som blir testet har) og ett annet skjermkort (8700M GT med 512MB dedikert minne mot 8700M GT med 256MB dedikert minne som den testede modellen har), så det er ikke sikkert den er like dårlig.

9373343[/snapback]

 

Det stemmer forsåvidt at den testede maskinen har en annen skjerm, men dersom du leser gjennom diskusjonstråden så er det flere som har noe som ligner på i beste fall middels erfaring med den WSXGA+ skjermen også...Vel trodde jeg... blandet litt med forskjellige tråder. Kritikken kommer vel klarest fram i en annen tråd, les her: LINK Surrehue er jeg :)

 

Jeg vet ikke hvordan skjermen egentlig er, skal litt mer til enn et par kommentarer på et nettforum før jeg avskriver noe (eller kaster meg over det). Men i dette tilfellet avventer jeg i alle fall litt flere erfaringer før jeg bestemmer meg. Virker som sagt ellers som en knall maskin!

 

Mvh

 

Olav

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaringer med denne modellen? 

9371571[/snapback]

 

Den er ikke kommet på det norske markedet enda, så jeg tviler på at det er mange som har erfaringer med den... er forventet å komme i nettbutikkene en gang mellom slutten av uka og de neste 14 dagene.

 

Les den tilhørende diskusjonen, der kommer det fram en del ting med tanke på skjermen, blir ikke helt klok på akkurat det der...

9371985[/snapback]

 

den versjonen som kommer til Norge er utstyrt med en annen skjerm (1680x1050 mot 1440x900 som den modellen som blir testet har) og ett annet skjermkort (8700M GT med 512MB dedikert minne mot 8700M GT med 256MB dedikert minne som den testede modellen har), så det er ikke sikkert den er like dårlig.

9373343[/snapback]

 

driver å venter på denne selv, la oss nå ikke glemme at test-modellen har en core 2 duo t7100 og versonen som kommer til norge faktisk har en c2d t7300, noe som også vil ha litt å si :)

 

dessverre virker det som det er vanskelig å få en eksakt dato på denne... ingen nettbutikker vet for sikkert, nærmeste et ordentlig svar jeg har fått er fra toshiba norge og mshop.

 

Toshiba norge: Den blir lansert for salg 31.aug, men når den blir solg kan variere

Mshop: Det ser ut som den kommer 17.09, blir dette for sent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...