Discipline Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 (endret) For noen minutter siden spilte jeg Test Drive Unlimited da maskinen låste seg helt og jeg måtte restarte den ved å trykke på av/på-knappen. Etter det har den slått seg av automatisk rett før innloggingsskjermen kommer opp. Akkurat nå prøver jeg å finne ut hvordan jeg skal sette maskinen i sikkermodus, da F8 tydeligvis ikke funker. Noen som kan tenke seg hva som feiler dataen? Spesifikasjonene på maskinen står i min profil og OS er Win XP Home SP2. På forhånd takk Edit: Hverken sikkermodus eller resettelse av CMOS hjalp. Endret 26. august 2007 av contaminated
PosteMonopolet Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Viss du ikkje kom deg inn i sikkerheitsmodus heller, så kan det hende at du må køyre ”chkdsk /r” reperasjon.
Discipline Skrevet 26. august 2007 Forfatter Skrevet 26. august 2007 (endret) Rettelse: Maskinen rebooter om og om igjen. For å kjøre chkdsk må jeg ha ledeteksten tilgjengelig, og den har jeg ikke siden jeg ikke kommer inn på noe som helst forutenom BSOD som sier "bad_pool_caller" og kommer med noen koder som jeg prøver å tyde nå. edit: kjører chkdsk via ei windows-plate jeg fant. Endret 26. august 2007 av contaminated
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå