Gå til innhold

Tele*or...


Anbefalte innlegg

Synes det er helt ufattelig dårlig av Telenor å syte over vedtaket til PT angånde regulering av sms-priser. Kan ikke Telenor tenke på oss forbrukerne for EN gangs skyld???!!?? De soper jo inn det meste av overskuddet sitt på sms, og det er beløp i milliardklassen det er snakk om.. Klart de taper masse penger på det, men er det ikke sånn at kunden bør stå i søkelyset? Håpløst spør du meg....

 

http://telenormobil.no/omtelenormobil/pres...2003/030110.jsp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De soper jo inn det meste av overskuddet sitt på sms, og det er beløp i milliardklassen det er snakk om.. Klart de taper masse penger på det, men er det ikke sånn at kunden bør stå i søkelyset? Håpløst spør du meg....

 

Men man må jo også tenke på de pengene Telenor har brukt for å utvikle og forbedre nettet slik at vi faktisk kan sende bildemeldinger, ringtoner++++, og nå i det siste MMS. For det er ikke få millioner det har kostet heller. Det er en investering å bygge opp et slik nett, som Telenor ville måtte tjene inn igjen. Dette pga av at Telenor faktisk utviker tjensetene enda mer for oss kunder dag for dag.

 

En annen ting, det at de andre operatørene kun må betale 30 øre per melding er litt teit. Det eneste de gjør er å formidle tjenesten som Telenor har byggd opp og fortjener litt igjen for.

 

 

Bjørn Håkon

Kundekonsulent Telenor Mobil Kundeservice (må være litt lojal mot jobben :woot: )

Lenke til kommentar
De soper jo inn det meste av overskuddet sitt på sms, og det er beløp i milliardklassen det er snakk om.. Klart de taper masse penger på det, men er det ikke sånn at kunden bør stå i søkelyset? Håpløst spør du meg....

 

Men man må jo også tenke på de pengene Telenor har brukt for å utvikle og forbedre nettet slik at vi faktisk kan sende bildemeldinger, ringtoner++++, og nå i det siste MMS. For det er ikke få millioner det har kostet heller. Det er en investering å bygge opp et slik nett, som Telenor ville måtte tjene inn igjen. Dette pga av at Telenor faktisk utviker tjensetene enda mer for oss kunder dag for dag.

 

En annen ting, det at de andre operatørene kun må betale 30 øre per melding er litt teit. Det eneste de gjør er å formidle tjenesten som Telenor har byggd opp og fortjener litt igjen for.

 

 

Bjørn Håkon

Kundekonsulent Telenor Mobil Kundeservice (må være litt lojal mot jobben :woot: )

 

Dust :lol:

Lenke til kommentar

Huff og huff, skjønner ikke hvorfor folk skal klage og syte over det SMS tullet. Det er jo tydeligvis ikke for dyrt for alle de millionene som sender haugevis av meldinger hver eneste dag.

 

Og hver dag på TV skjermen hagler det med såkalte "chatte meldinger" over skjermen. Og disse koster MINST 5kr såvidt jeg husker?

Dersom man synes det er for dyrt å betale ei krone eller så for SMS så gi nå blanke i hele SMS suppa sier nå jeg.

 

Hva med heller å få jekket ned prisene på noe som virkelig betyr noe og ikke bare er ren underholdning og tidsfordriv.

 

Nei, staten bør legge på en ekstraavgift på SMS og så bruke disse pengene til noe fornuftig!

Lenke til kommentar
Huff og huff, skjønner ikke hvorfor folk skal klage og syte over det SMS tullet. Det er jo tydeligvis ikke for dyrt for alle de millionene som sender haugevis av meldinger hver eneste dag.

Hater sms!

Man får en melding, så må man bruke 10 ganger så lang tid for å få frem noen ting som helst.

Spør dere meg, så synes jeg Telenor burde heve prisene på sms og senke prisene på vanlig tale. Når fjortisser kan sende 100 sms om dagen synes jeg de burde tidoble prisene!

Sms har ingen praktisk funksjon, bortsett fra om du ikke har lyst til å prate med personen, og da kan man heller la være.

Lenke til kommentar
Telenor.........de prøver å innbille oss at de trenger så masse per sms for å overleve. BULLSHIT.

Telenor trenger ett overskudd for å få selskapet til å gå rund. Men det er da helt klart at de ikke burde ta mere enn 50 øre for en sms melding, av det eg har fått med meg koster det 2-3 øre å sende en melding. Alt det er ok, men det som koster er å bygge ut nye sentraler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...