Gå til innhold

Står fast i Bioshock


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har surra rundt i den medisinske senteret i flere timer nå, så er temmelig lei..

Har skjønt at jeg skal sprenge denne døra men finner ikke ut hva jeg skal sprenge den med eller hvor jeg finner det?

9354926[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du må finne en "Telekinesis plasmid". Med den kan du fange granater som kastes mot deg, og kaste de tilbake mot den sprengte døra. Du finner en slik plasmid i Dental (ned trappa før den korridoren som leder deg dit du er nå) Men for å komme deg forbi isen som blokker gangen, må du finne en "Incineary plasmid" i Eternal Flame. Med den kan du smelte isen.

 

Edit: Husk at du kan trykke H for å få hint hvis du sitter fast en plass.

Endret av Radial
Lenke til kommentar
mener å ha plukket opp den plasmid greia men hvordan får jeg brukt den finner den ikke isammen med våpna,, dessuten må jeg begynne på nytt da jeg har drept alle sammen som kan kaste granet..

9354999[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Merkelig. Sikkert på at du har drept han som kaster fra balkongen oppe til venstre på det skjermbildet? Uansett, på dette tidspunktet har du ikke plass til mer en to plasmider samtidig. Hvilke plasmider har du tilgjengelig nå? Trykk SHIFT for å få opp oversikten over tilgjengelige våpen og plasmids.
Lenke til kommentar
Nei har nok ikke plukket opp den greia, men i dentist er det en dør som er låst og nøkkelen henger på veggen igjennom på anndre siden.. må jeg inn der for å finne den greia?

9355042[/snapback]

 

Kan ikke huske at det var noen låste dører der. Prøve å lete litt mer? :)

9355068[/snapback]

fikk det til, takker :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trodde jeg aldri jeg skulle poste i denne tråden, men men :roll:

Edit. Fant ut av dette, lønner seg å bruke øya :mrgreen:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har nettopp gjort meg ferdig med Fort Frolic, har fått "tillatelse" av den gale kunsteren til å forlate Fort Frolic, og Atlas ber meg dra til Ephaestus med bathysphere`en. Regner med at jeg forlater Fort Frolic samme vei som jeg kom? og hvilken destinasjon fra bathysphere`en velger jeg??
Endret av Zardoz
Lenke til kommentar
Trodde jeg aldri jeg skulle poste i denne tråden, men men  :roll:

Edit. Fant ut av dette, lønner seg å bruke øya :mrgreen:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har nettopp gjort meg ferdig med Fort Frolic, har fått "tillatelse" av den gale kunsteren til å forlate Fort Frolic, og Atlas ber meg dra til Ephaestus med bathysphere`en. Regner med at jeg forlater Fort Frolic samme vei som jeg kom? og hvilken destinasjon fra bathysphere`en velger jeg??

9427541[/snapback]

 

 

Nope, du går ikke samme veien som du kom.

 

Det er all info'en du trenger :cool:

Lenke til kommentar
Ey0 sitter også fast! eller litt små problemer... vil ha fleire dingser på høgremusetasten min.

 

Kordan får eg til det? Veit at du skulle kjøpe slots ein eller anna plass, men kor?

Kan noken laste opp eit bilde ?

 

Her er link til eit bilde...

 

http://img292.imageshack.us/img292/6640/bi...80430458is3.jpg

9450117[/snapback]

 

Det der er en "gene-bank", det du leter etter heter gatherers garden.

 

Du finner dem senere i spillet.

Lenke til kommentar

Det går ikke an å sitte fast i Bioshock. Du har kompass, du kan lese/ høre memo'ene og du kan tydelig se at noe er quest item. De lyser jo fra 3 kilometer. Spillplanet er smått og oppgavene lette. Joda, jeg døde et par ganger. Det skjedde hver gang karakteren hang fast i noe. Spillet er for lett! Sensuren på spillet er 18+, da det egentlig burde være 14-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...