Gå til innhold

Port åpning speedtouch og SMC!


Anbefalte innlegg

prøver og åpne porter på Speedtouch 5x6 og SMC wbr2804 fra Pcsupport (nå nextgentel)!

 

jeg har prøvd på speedtouch'en og SMC'n.. har prøvd og åpne port 46894.

går ikke:| har og prøvd via telnet og har brukt disse commandoene:

 

nat mapadd intf=TypeB_1 type=napt outside_addr=0.0.0.0 inside_addr=10.0.0.2 protocol=tcp outside_port=1437 inside_port=1437

Hvor 10.0.0.2 er IP adresse til maskin som trafikk skal sendes til, og outside_port=1437 inside_port=1437 er portnummerene som skal sendes videre.

 

og

 

 

firewall config state=disabled keep=disabled tcpchecks=none udpchecks=disabled icmpchecks=disabled logdefault=disabled logthreshold=disabled tcpwindow=65536

 

noe jeg fant på nett.. jeg klarte å åpne den i stad men reboota modemet (speedtouch'en) og etter det var den stengt igjen:|

 

noen som har noen forslag? plis svar! hig etter å få høgare fart på nedlastingene:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøver og åpne porter på Speedtouch 5x6 og SMC wbr2804 fra Pcsupport (nå nextgentel)!

 

jeg har prøvd på speedtouch'en og SMC'n.. har prøvd og åpne port 46894.

går ikke:| har og prøvd via telnet og har brukt disse commandoene:

 

nat mapadd intf=TypeB_1 type=napt outside_addr=0.0.0.0 inside_addr=10.0.0.2 protocol=tcp outside_port=1437 inside_port=1437

Hvor 10.0.0.2 er IP adresse til maskin som trafikk skal sendes til, og outside_port=1437 inside_port=1437 er portnummerene som skal sendes videre.

 

og

 

 

firewall config state=disabled keep=disabled tcpchecks=none udpchecks=disabled icmpchecks=disabled logdefault=disabled logthreshold=disabled tcpwindow=65536

 

noe jeg fant på nett.. jeg klarte å åpne den i stad men reboota modemet (speedtouch'en) og etter det var den stengt igjen:|

 

noen som har noen forslag? plis svar! hig etter å få høgare fart på nedlastingene:D

9353345[/snapback]

 

 

Husk å skriv "Saveall" etter at du har lagt inn portåpningen via CLI, ellers forsvinner alt når du rebooter ruteren :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...