RadImaX Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Okay, jeg skulle på et lan i dag, pakket pcen som normalt. Kom til plassen lanet var, pakket opp pcen. Skrudde på den, alt fungerte som normalt. Men så så jeg at CD-Rommet mitt ikke fungerte, jeg skrudde av pcen (Men orket ikke å vente så jeg dro ut kabelen bak) |Pleier å gjøre dette ofte uten at det skjer noe spesielt| Så når jeg skrudde opp pcen gjør den det den pleier å gjøre. Men så stoppet den, og ingen ting annet skjedde. Jeg kommer til første stadiet, der den sier åssen skjærm kort jeg har: PNY Geforce 7600 GT Pci-g Version 5.73.2218a63d CopyRight © 1996-2006 Nvidia Crop 256 MB Ram Så står den _ strekken å bare prikker, ingenting annet skjer! Vær så snill å hjelp meg! Endret 24. august 2007 av RadImaX
RadImaX Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Jeg har en Dell dimension ----- Som er 2 år gammel (ca?) Jeg har oppdatert det meste ( med hjelp av data-folk ) Pleier ikke å ha problemer med den.
Nerf Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Det å "sjokk-avslutte" en PC ved å dra ut strømkabelen er ikke særlig smart, FYI.
RadImaX Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Jeg fant problemet, hadde 2 forskjellige ram typer (Og Windows Kræsja) Burde egentlig se litt på pcen før jeg skriker etter hjelp xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå