Gå til innhold

Asus 15.4GL, best for pengene?

Bearclaw

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har sett litt rundt etter ny bærbar PC, så vil jeg gjerne høre deres mening/erfaring/tips angående Denne PCen.

Gir den mye for penga?

Eventuelt; har dere noen andre forslag som har mer for pengene? Kan også være billigere, med dårligere specs, men trenger hvertfall 1 GB ram, greit nok skjermkort til WoW o.l., Intel Duo Core (Må IKKE overskride 8100=P)

Takker =)

Edit: Nå fant jeg også DENNE som ser grei ut, med X3100 GPU, noen meninger ?

Endret av Bearclaw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel med X3100 klarer du sikkert spille WoW på minimun settings, med Lag

Det er ett utrolig dårlig skjermkort FPSwise.. så spelling er den ikke egnet til. ellers er den ifl91+ ganske kos.

Ville heller satset på en med ett litt bedre skjermkort i ditt tilfelle.

Skrevet

Hehe okay, har aldri hørt om X3100 =P Så tenkte bare jo høyere jo tall jo ber xD Men neppe det nei... =D

Men hva synes du om den første da? Og hva mener du med ifl91+ ?

Skrevet (endret)
Hehe okay, har aldri hørt om X3100 =P Så tenkte bare jo høyere jo tall jo ber xD Men neppe det nei... =D

Men hva synes du om den første da? Og hva mener du med ifl91+ ?

9351303[/snapback]

det er navnet på den andre laptoppen du posta link til ...

Angående asus pcen syns jeg ikke du får veldig mye for påengene men Helt greit.

Men Den IFL91+ er serdeles bedre enn Asusen til og spille på =) hehe

SE DENNE

Endret av Imsdalo
Skrevet (endret)

du får jo denne pc'en som drar WoW på ganske høye innstillinger til bare 7581,-. DET er mye for pengene.

edit: med operativsystem havner du dessverre litt over budsjettet ditt. Men det er fortsatt mye for pengene.

Endret av ventle
Skrevet

Nå har jeg sett på deres forslag, og for meg ser det ut som det er DENNE som gir mest for pengene, men hvordan er GeForce 7600 i forhold til ATI x2300 ?

DENNE ser også fin ut, men av en eller anna grunn har jeg fått inntrykk av at AMD i bærbar = mye støy og varme i forhold til hva Intel sine yter, jeg har hørt at Intel dobbelkjerne yter 2.2 ganger, men AMD 2 ganger.

Skrevet
du får jo denne pc'en som drar WoW på ganske høye innstillinger til bare 7581,-. DET er mye for pengene.

edit: med operativsystem havner du dessverre litt over budsjettet ditt. Men det er fortsatt mye for pengene.

9351603[/snapback]

Jeg trenger over hodet ikke Operativsystem =P Så det er bare noe som følger med om det gjør...

Skrevet (endret)

Geforce Go7600 yter omtrent 2-3 ganger bedre enn ATI X2300. X2300 er ikke noe særlig å bruke til spilling anyways...

Edit - Go7600 yter også ganske mye bedre enn 8400G som sitter i Acer-maskinen du linker til (5520G)

Endret av ventle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...