Gå til innhold

Dyrt å oppgradere fra Vista Business til Premium?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du har noe som heter Windows Upgrade Anytime eller noe lignende fancy navn... De har nok brukt mange millioner på det navnet, for den oppgraderingen er ganske dyr.. får ikke engang sendt over ny dvd, kun en ny nøkkel.. Og du er så heldig at Business kun kan oppgraderes til Vista Ultimate..

Elsker MS og de begrensningene de lager for oss stakkars lovlige forbrukere.

Har selv Business, hadde lyst å endre til HomePremium (for å få MediaCenter), men fant fort ut at dèt gadd jeg ikke

 

Eneste du kan prøve på er å få tak i en OEM, de koster rundt 1000kr.. og den kan du kjøpe sammen med en ny harddisk :)

 

EDIT: kom på en ting. Hvis du ikke godtar lisensen når du slår på PC'n første gang, har du krav på å få penga for den lisensen tilbake! funker avogtil ihvertfall.. Så prøv det, og kjøp en harddisk og OEM-lisens

Endret av newman221
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vel, du har noe som heter Windows Upgrade Anytime eller noe lignende fancy navn... De har nok brukt mange millioner på det navnet, for den oppgraderingen er ganske dyr.. får ikke engang sendt over ny dvd, kun en ny nøkkel..  Og du er så heldig at Business kun kan oppgraderes til Vista Ultimate..

Elsker MS og de begrensningene de lager for oss stakkars lovlige forbrukere.

Har selv Business, hadde lyst å endre til HomePremium (for å få MediaCenter), men fant fort ut at dèt gadd jeg ikke

 

Eneste du kan prøve på er å få tak i en OEM, de koster rundt 1000kr.. og den kan du kjøpe sammen med en ny harddisk :)

 

EDIT: kom på en ting. Hvis du ikke godtar lisensen når du slår på PC-en første gang, har du krav på å få penga for den lisensen tilbake!  funker avogtil ihvertfall.. Så prøv det, og kjøp en harddisk og OEM-lisens

9350145[/snapback]

 

Må jeg i så fall kontakte leverandøren? Eller kan jeg kontakte windows direkte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...