Gå til innhold

Kule vanndråper på mose


kimoajaj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet vekker nysgjerrighet hos meg - bakgrunnen er variert og spennende, og den store dråpen er ikke for sentrert i bildet. Synes det var et veldig rent og fint bilde, behagelig og spennende å se på, og fin innfallsvinkel. Masse fine detaljer i dråpene og i mosen, og ikke noe forstyrrende rusk. Bra! Jeg kunne fint hatt det på veggen! :ph34r:

Lenke til kommentar

Heisann takker for replies:).

 

Brukte makro funksjonen på et gammelt HP kamera som jeg kjøpte for en høvding for 2-3 år siden.

Personlig syns jeg ikke det gjør noe at forgrunnen/bakgrunnen er uklar , så lenge noen av vanndråpene er 100% klare så går det greit liksom. Men så har jeg dog ikke peiling på fotografering egentlig så det er sikkert noe i det du sier pwned.

 

PMnormal, takker!. :)

Lenke til kommentar

Oracel, så ikke din reply før nå!.

 

Bilde ble tatt i en slags kløft bak en fjelltopp på 950meter, i bakgrunnen er det en liten kulp. Har gått der et par ganger og alle gangene har jeg latt meg fasinere av de artige dråpene.

Syns den ene dråpen ligner på en (mumie?). Kom ikke på det rette ordet.. ligner på en sånn egyptisk greie.. balsamert menneske eller noe sånt?. Mulig jeg er HELT på bærtur nå.. menmen.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...