Gå til innhold

[LOTRO]Book10: ute nå


Anbefalte innlegg

Skjønte ikke helt hvordan jeg skulle få lasta det ned..

 

1: Download* the standalone patch file from one of the following locations:

 

Torrent

 

Please Note: Additional download links will be made available shortly.

 

*Please ensure you save the files to a folder on the same hard drive as your LOTRO installation.

 

2. Once the patch has downloaded, launch the LOTRO client (if not already open) and click (UPDATE). This will open the file browser window. Search for the location you saved the patch file to.

 

3. The launcher will seemingly close and then the LOTRO Install Shield will start. You will then be asked for a language to install in and the installation process will start. Don’t worry, the game will find the location of your LOTRO install automatically. Please Note: This only installs the files to the game folder - they will be verified once the Book 10 Update has gone live.

 

4. Once the patcher Install Shield has completed, the LOTRO Launcher will restart itself. Click "Continue" to be sent to the familiar pre-login check-screen. You can now play the game as normal.

 

5. On Thursday, once the files have been verified by the Launcher (around 2700 -3300 files, which takes on average around 10 minutes) you will be presented with the login screen once again and then you will be able to enter your ID and password and log into the game.

 

GER

 

WICHTIG: Wenn du von einem Händler-Client für HdRO patchen willst (z.B. wenn du das Spiel gerade erst gekauft hast), musst du zuerst einmal den Standalone Patch für Buch 9 ausführen, bevor du Buch 10 installierst kannst. Um dies zu tun, folge bitte den Anweisungen, die du unter dem unten aufgeführten Link findest:

 

Jeg laster ned den greia jeg skal. Så skal jeg opne den i Lotro så ta Update.. Så skal jeg finne den jeg lagra eller hva?? Fant den ikke jeg :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere innhold ferdig pga feil.

 

Bare å klikke Continue i Launcher og alt skal ordne seg;)

 

EDIT: Funker plutselig ikke :@ :S

 

EDIT2: Du trenger et torrent-program, eks Azureus. Åpne fila i det og den lastes ned. Vent til den er ferdig og klikk Update, velg patch og vips :)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
:hrm:  Svarte f... da. Hvorfor utsette og utsette hele tiden! Når de har fått det til å fungere på US-servere så skulle en jo tro at det ikke var noe problem å få det til på EU-servere også.

 

9341767[/snapback]

 

Fordi det ikke fungerte helt ok på US-serverne. Har hørt om endel issues over der.

Lenke til kommentar
Tja si det....jeg har ikke installert Book 10 ennå, men jeg har versjon 1.04 nå! Sikker på at du har installert Book 9?

9344086[/snapback]

 

 

Installeres ikke den automatisk da? Visst jeg ser på den deeden som det står alle bøkene på har jeg bare åtte bøker der... (altså VIII)

Lenke til kommentar
Ahh... Laster ned book 10 nå, har version 1.02, er det book 9?

9343872[/snapback]

Korrekt..

 

Har lastet ned og instalert updaten, venter på at launcher har tenkt seg å verifisere filene. De jobber med en eller annen hotfix som skal fikse noen feil i book 10. Tipper at når book10 er ferdig og folk kan verifisere den vil den lastes ned via Continue knappen. Fordelen med å release slik som nå ført er mindre pågang den dagen patch kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...