Gå til innhold

wow i vista


Anbefalte innlegg

MEN! jeg har prøvd vista... og det hold i lange baner for meg! nei jeg venter til de får sluppet noen oppdateringer som faktisk får operativsystemet til å fungere, så får vi se om jeg bytter over da ^_^

9349078[/snapback]

Har kjørt Vista i ca et år, og hatt svært lite problemer, så der har jeg veldig lite forståelse for ditt innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ha noe med at jeg ser på vista fra en bedrifts synspunkt, og ikke bare som privatperson?

 

men nok OT nå hva?

9350872[/snapback]

All den tid jeg jobber i en organisasjon som drifter flere selskaper, og jeg sertifiserte meg på Vista mens eksamenene var i beta: neppe. Jeg er svært interessert i hvordan Vista lar seg bruke i en bedrift.

Lenke til kommentar

Jeg har et irriterende problem med wow og vista:

 

Jeg klarer bare starte wow en gang per login. Dvs jeg starter maskinen , logger på vista , starter wow , exit wow.. så får jeg ikke startet wow igjen før jeg har logget ut/inn igjen eller restarta maskina.

 

Noen som har noen forslag?

 

 

Edit:

Jeg klikker altså på wow-ikonet , men ingenting skjer... ikke en gang HD-aktivitet.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Sjekk task-manager (oppgavebehandler) om WoW faktisk ble avsluttet, eller om den forrige prosessen henger igjen.

9360299[/snapback]

 

Takker.. så ut som at det var blizzard launcher som hang igjen der ja.

Dette skjer hver gang. Noen som vet hvordan jeg kan unngå at det henger igjen?

 

Beklager at jeg "snylter" på denne tråden , men topicen passet så bra :)

Lenke til kommentar
Sjekk task-manager (oppgavebehandler) om WoW faktisk ble avsluttet, eller om den forrige prosessen henger igjen.

9360299[/snapback]

 

Takker.. så ut som at det var blizzard launcher som hang igjen der ja.

Dette skjer hver gang. Noen som vet hvordan jeg kan unngå at det henger igjen?

 

Beklager at jeg "snylter" på denne tråden , men topicen passet så bra :)

9380091[/snapback]

 

Jeg rapporterte faktisk dette til tech support. Fikk en Blue reply, men han sa bare at Launcher mest sannsynlig ikke hadde avslutta orntli, og at jeg måtte gå inn på Oppgavebehandling og avslutte Launcher.exe. Sa ingenting om at dette var et problem osv.

 

Men WoW er vel fortsatt ikke offisielt kompitabelt med Vista.

Lenke til kommentar
Hjalp når jeg deaktiverte launcheren ja.  Takk for hjelpen.

9409886[/snapback]

 

Hei, dette er veldig enkelt. Start Vista, deretter navigerer du til mappen på XP der du har WoW Luancher. Start denne og du er good to go :-)

 

 

Er det ikke deilig å kunne svare seg selv med rett svar? :cool:

 

Hadde bare Vista vært stabilt nok til å kjøre WoW hadde det vært fint, men det er det ikke, masse blackscreens da jeg bruker andre programmer og er logget inn i WoW. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...