Gå til innhold

NÅr kommer RAZR 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-5dhrKosa
Sitter og venter i spenning på når Razr2 serien kommer ut. Skulle jo være august men det ser jo stygt ut foreløpig, noen som vet noenting som helst?? Trenger ny mobil og venter med å kjøpe før denne er sluppet.

9335389[/snapback]

 

Lurer faktisk på dette samme selv :ermm:

Lenke til kommentar
Koster ca. 2500,- pluss frakt og moms ( totalt ca. 3000,- ) fra england.

 

420 dollar pluss frakt og moms fra USA, men anbefaler ikke å kjøpr fra USA pga. garanti

 

Koster sikker ca. 3500,- i Norge etterhvert

9416077[/snapback]

 

 

er det 512mb versjonen du her sikter til? når kommer 2gb versjonen til norge? og evt. hvor mye kommer denne til å koste?

Endret av mirakel
Lenke til kommentar

Dette er HØYST ubekreftet!

 

Dette er noe MPX og yatack er kjent for. De setter datoer noen uker frem i tid. Dette fordi folk skal tro at den er like rundt hjørnet og da forhåndskjøpe / bestille.

 

Se Z8 på yatack. Forventet dato har endret seg 4 ganger. Nå står det Oktober.....

 

V8 kommer om 3-4 uker. V9 kommer nok ikke før ca. 2 mnd etter.

 

Min ble sendt idag og skal vel være her Fredag.

Lenke til kommentar

V8 kommer med 512 innebygget minne. IKKE minnekortplass.

 

V9 kommer med 2 GB innebygget minne. IKKE minnekortplass.

 

Grunnen til at 512 versjonen kommer først er fordi Motorola skal kvitte seg med 512 MB minnebrukkene. De skal vissnok satse på større minne eller minnekort plass i fremtidge telefoner. Forskjellen på V8 og V9 er kun farge og minnekapasitet.

 

Uansett så er 512 MB greit nok med minne for min del ( iallefall til v9 kommer :-) )

 

begge er i høyeste grad bekreftet og kommer om henholdsvis 1 og 3 mnd. ( ca. )

 

:thumbup:

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
V8 kommer med 512 innebygget minne. IKKE minnekortplass.

 

V9 kommer med 2 GB innebygget minne. IKKE minnekortplass.

 

Grunnen til at 512 versjonen kommer først er fordi Motorola skal kvitte seg med 512 MB minnebrukkene. De skal vissnok satse på større minne eller minnekort plass i fremtidge telefoner. Forskjellen på V8 og V9 er kun farge og minnekapasitet.

 

Uansett så er 512 MB greit nok med minne for min del ( iallefall til v9 kommer :-) )

 

begge er i høyeste grad bekreftet og kommer om henholdsvis 1 og 3 mnd. ( ca. )

 

:thumbup:

9430573[/snapback]

 

 

på motorola.com står det ar v9 har minnekortplass. dessuten har denne hsdpa. virker ikke som samme telefon for meg...

 

mobile-review.com og noen andre større nettsteder skriver at v8 kommer først i en 512mb versjon, for deretter, et par måneder senere, å komme i en 2gb versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...