Gå til innhold

Test: Hvor sikker er VAC secure servers?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leser og jeg overser.

tror du ikke jeg driter i fan boysa til VAC. Poenge er at VAC gjør en alt for dårlig jobb punktum.

Så får ellers fanboysa si hva de vill.

Endret av NadaX7
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

De har oppdaget cheaten, men banner ikke før noen uker / måneder. VAC gjør som de skal. PUNKTUM!

Skrevet

Tror det med 3 måneder er en myte. Jeg hadde slev ett veddemål med en kompis at jeg kom til å bli banna hvis jeg brukte cheats over en lengre periode. Spilte ca. en måned med cheats på populære RADAR servere. Dette var rundt desember/januar i år. Jeg må si jeg ennå ikke har blitt bannet, og derfor ansees jeg som vinner av det veddemålet. Trur VAC systemet tar bare en brøkdel av de som cheater, og det trengs forbedringer for at det skal bli effektivt. "Delayd ban" er bare noe bullshit etter min mening.

Skrevet (endret)
Tror det med 3 måneder er en myte. Jeg hadde slev ett veddemål med en kompis at jeg kom til å bli banna hvis jeg brukte cheats over en lengre periode. Spilte ca. en måned med cheats på populære RADAR servere. Dette var rundt desember/januar i år. Jeg må si jeg ennå ikke har blitt bannet, og derfor ansees jeg som vinner av det veddemålet. Trur VAC systemet tar bare en brøkdel av de som cheater, og det trengs forbedringer for at det skal bli effektivt. "Delayd ban" er bare noe bullshit etter min mening.

9409580[/snapback]

Endelig en som har noe fornuftig å si :thumbup: , 2man i denne tråden, første blir blendik

Edit: Har slutte med CS:S på grunn av er lei, blir for ensformig, så eneste jeg gjør nå er å skjekke daglig om er bannet, ellser så driter jeg i CSS

Endret av NadaX7
Skrevet (endret)

9409580[/snapback]

Okay så du tror faktisk at VALVe har et system som bruker opptil tre måneder på å oppdage at spillere bruker ulovlige tilleggsfiler? Når VALVe har utviklere som har laget Steam-klienten, CS, CS:S, HL2 o.s.v. - tror du ikke da klarer å lage et system hvor det tar tre måneder før det reagerer med vilje? Om du ikke tror at "delayed ban" eksisterer, hvordan kan du da forklare at både meg og mange andre har blitt bannet flere måneder etter å ha vært inne på en VAC-sikker server med cheats?

Og selvfølgelig kan en slippe unna med å cheate på RADAR-servere om det er ingen av medspillerne som merker noe. Admins har ikke tid til å spille 24/7 - noe du selv skjønner(?).

What's with all the cheaters?. :)

Edit: Og hvordan vet vi at dere faktisk ikke er VAC-bannet nå? :)

Endret av Jooakim
Skrevet (endret)

Vær så snill å husk at ikke alle cheats blir merket av Valve!1111eleventyone11 Det er en evigvarende kamp mellom utviklerene av VAC og de som lager cheats. Cheats bilr detected av VAC hele tiden, men i samme tempo som nye cheats dukker opp.

Jeg blir IKKE overrasket om du aldri blir banned pga. den cheaten du bruke sannsynligvis er "undetected" av VAC.

Men siden DU syntes VAC er så dårlig, kan ikke du fortelle oss spesifikt HVA som er dårlig med VAC, hvorfor det er dårligere enn det du har i tankene, og hvordan man kan forandre VAC til det bedre?

EDIT:

@Jooakim: Ja, admins har jo ikke tid til å spille 24/7 det er forståelig. Men et annet problem som jeg har sett flere ganger er folk som kan cheate i gjerne flere timer uten at noen gidder å recorde de. De bare lefter, og det er et lite problem. Selv, så recorder jeg alle som ser mistenksom, for å så se gjennom demoen selv, for å se om de har cheat eller ikke. Hvis jeg fortsatt tror de har cheat, sender jeg inn. Og det oppfordrer jeg alle andre til å gjøre og.

EDIT: Fikset et par småfeil.

Endret av _Zeke
Skrevet
@Jooakim: Ja, admins har jo ikke tid til å spille 24/7 det er forståelig. Men et annet problem som jeg har sett flere ganger er folk som kan cheate i gjerne flere timer uten at noen gidder å recorde de. De bare lefter, og det er et lite problem. Selv, så recorder jeg alle som ser mistenksom, for å så se gjennom demoen selv, for å se om de har cheat eller ikke. Hvis jeg fortsatt tror de har cheat, sender jeg inn. Og det oppfordrer jeg alle andre til å gjøre og.

9411213[/snapback]

Hvem er det som ikke recorder? De fleste RADAR-serveren har !needadmin-funksjon - så om admins ser det, så pleier de å gå inn for å recorde.
De kan ansette andre en em mann på 80år til å oppdage cheats og banne dem.

9411274[/snapback]

Hvem de?
Skrevet (endret)

9411213[/snapback]

Hvem er det som ikke recorder? De fleste RADAR-serveren har !needadmin-funksjon - så om admins ser det, så pleier de å gå inn for å recorde.
De kan ansette andre en em mann på 80år til å oppdage cheats og banne dem.

9411274[/snapback]

Hvem de?

9411481[/snapback]

Vel, kommer admin er det en annen sak, men jeg snakket om spillerne. et er en god del som rett og slett ikke gidder å rapportere heller (dvs. bruke !needadmin)

De som jobber med VAC er ikke 80 år NadaX7... Det burde selv du forstå.

Endret av _Zeke
Skrevet

Kunne tro det, når det er mange 100hacks som funker alt for bra og ikke blir oppdaget.

ER vel som med patching til BF2 de har stoppet opp å gjøre noe mer med det.

Skrevet

Å herregud. Ta å finn en cheat som er litt gammel så blir du bannet. Husket ikke hvor mange som blir bannet hver uke men husker at det var ufattelig mye. Så de gjør nok en god jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...