vinzenT Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hei Jeg bestillte deler, kabinett og skjerm fra ps data. Fikk faktura på mail og sporings-nummer. I dag stod det at pakken (som jeg trodde skulle være pakENE) var annkommet postkontoret. Jeg gikk ned, viste kolli-nummeret og hun bak disken kom med en pakke, som kostet det samme som allt, med skjerm og kabinett. Jeg syntes pakken var litt liten til å romme både skjerm, kabinett og delene, så jeg spurte damen om det ikke var mer pakker. Da sa hun at det var bare 1/1 kolli. Jeg betalte, og nå - når jeg kom hjem så fant jeg ut at pakken inneholdt alle delene, men ikke noe kabinett eller skjerm. Noen som har opplevd det samme? Kan det være at jeg får skjermen og kabinettet i morgen? Takker for alle svar -vinzenT
Dragavon Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hva med å kontakte PS Data først? Når eg har fått flere kolli på denne måten, så har eg også fått flere sporingsnummer, kvar pakke kommer uavhengig av de andre med egne hentelapper og allting.
no_viking_no Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 var alt på lager, når du la bestilling ?. på noen nettbutikker kan du krysse på/av om du tillatter sending i flere omganger hvis noe er ikke på lager. ellers så tipper jeg at det skal vare 3 pakker..... deler/kabinett og skjerm.....
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) Fint det ordna seg Endret 23. august 2007 av Kron
vinzenT Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Ps data-support har bare 17:00. Jeg ringte ps-data angående at en del ikke var på lager, han fikset det og sa at alle delene ble sendt dagen etter. Kanskje det så har laget noe rot? På pakken står det 1/1
Mr_Motsatt Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hva stod det på pakkseddelen? Vet ikke helt med databutikker men hos andre steder står deler i rest hvis det kommer i to kolli.
vinzenT Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 (endret) Ringte PS DATA i dag, og de sa at de som pakket, hadde sendt ut pakken for fort, så de hadde glemt å ta med de to andre pakkene. Bestillte andre varer fordi de andre ikke var på lager, og de skal bli sendt i dag. btw. Hvis noen skulle ha noen problemer, spørr om å få snakke med Geir. Greieste support-fyren jeg noen gang har snakket med. (ja... Har vert kunde av elkjøp, og svidd av mye penger på dritt-supporten deres ) EDIT: leif Endret 22. august 2007 av vinzenT
SuKa Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Bra det gikk til slutt. Bestillte en data i dag, og det ville vert et mareritt å ikke få tingene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå