Gå til innhold

Bioshock lyd problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyden funker ikke etter den første filmsnutten. Liksom når jeg begynner i vannet. Noen som vet hva det kan være? Uansett hva jeg stiller lydinnstillingene på så funker det ikke etter flyet kræsjer.

Funker verken i DX10 versjon eller 9

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fjo, trodde jeg var den eneste i verden med dette problemet. Leste på 2K forumet at det hjalp å ta på headset, har ikke prøvd det selv da.

Har forresten Realtek built-in på hovedkortet.

Skrevet (endret)

Har lyd problem jeg også. Spillet funker greit en stund, så forsvinner lyden helt. Aner ikke hva jeg skal gjøre. har creative audigy 4 kort, hvis noen kommer opp med en løsning hadde det vært utrolig deilig.

Har det kommet en patch forresten?

edit: Det skal visst hjelpe å velge xp compatibility mode i vista. Skal prøve det nå.

Endret av asad
Skrevet

Et lite tips fra meg: høyreklikk på snarveien til spillet, hvis du har en.. bare kom deg inn på egenskaper (høyreklikk/egenskaper), så går du på kompatibilitet, kjør dette programmet i kompitabilitetsmodus for: windows xp (SP2)

fiksa mine problemer nesten... nå har jeg bare dårlig kvalitet på lyden :roll:

Skrevet

Jeg hadde samme problemet igår, lyden i menyen og introen funket, men var ingenting ingame. Løste det ved å bytte til disse eldre driverne. Merk at de er for integrerte realtek-lydkort, har asus p5k hovedkort selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har Vista Ultimate 64 med Asus P5K3 Deluxe hovedkort, og jeg har ingen problemer med lyden, bruker onboard lydkort.

Jeg kjører lydkort drivere fra CD-en som er levert med hovedkortet, har ikke oppdatert driverene for lyd, selv om det har kommet nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...