Starscream12 Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Lyden funker ikke etter den første filmsnutten. Liksom når jeg begynner i vannet. Noen som vet hva det kan være? Uansett hva jeg stiller lydinnstillingene på så funker det ikke etter flyet kræsjer. Funker verken i DX10 versjon eller 9
Kjell Fisk Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) *Laste ned demo* Endret 21. august 2007 av raging king
PrezX Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Det samme skjedde med meg på demoen, jeg prøver å laste ned en ny nå.
Whitesp0t Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 har samme problemet selv og får det ikke til og funke litt engang.. helt lydløst =/
Rallahr Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Fjo, trodde jeg var den eneste i verden med dette problemet. Leste på 2K forumet at det hjalp å ta på headset, har ikke prøvd det selv da. Har forresten Realtek built-in på hovedkortet.
asad Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Har lyd problem jeg også. Spillet funker greit en stund, så forsvinner lyden helt. Aner ikke hva jeg skal gjøre. har creative audigy 4 kort, hvis noen kommer opp med en løsning hadde det vært utrolig deilig. Har det kommet en patch forresten? edit: Det skal visst hjelpe å velge xp compatibility mode i vista. Skal prøve det nå. Endret 31. august 2007 av asad
Rallahr Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 For meg hjalp det ikke å skifte til XP kompabilitet, fikk bare svart skjerm. Også svarte ikke Bioshock i oppgavebehandleren.
Lonestarr Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også samme problemet med ingen lyd etter intro.. men det er visst ikke noen her på forumet som vet hvordan man kan fikse det
fpsplayer Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg har sikkert en av de dårligste gaming-pcen av alle her inne, men lyden funker optimalt hos meg.
Lonestarr Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Et lite tips fra meg: høyreklikk på snarveien til spillet, hvis du har en.. bare kom deg inn på egenskaper (høyreklikk/egenskaper), så går du på kompatibilitet, kjør dette programmet i kompitabilitetsmodus for: windows xp (SP2) fiksa mine problemer nesten... nå har jeg bare dårlig kvalitet på lyden
rallrall Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde samme problemet igår, lyden i menyen og introen funket, men var ingenting ingame. Løste det ved å bytte til disse eldre driverne. Merk at de er for integrerte realtek-lydkort, har asus p5k hovedkort selv.
Lonestarr Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Noen som har noen løsning på lyd problemene i Bioshock (lyden virker ikke etter intro)? noen drivere som virker? instillinger?
King_Canute Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Jeg har Vista Ultimate 64 med Asus P5K3 Deluxe hovedkort, og jeg har ingen problemer med lyden, bruker onboard lydkort. Jeg kjører lydkort drivere fra CD-en som er levert med hovedkortet, har ikke oppdatert driverene for lyd, selv om det har kommet nye.
Lonestarr Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 rart jeg bruker også de driverne på CDen som fulgte med, men ingen lyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå