sdf123 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hei, Har en moddet xbox1 stående som jeg har brukt til mediasenter, men leste her om dagen at det var mulig å få feks 720p ut av denne, jeg har lett over alt og funnet ut at alt utenom XBMC på den kan være utdatert. Men hva trenger jeg så å oppdatere? Jeg kjøpte den moddet i 2004 og det er kun XBMC som er oppdatert etter det. I oppstarten står det: Xecuter 2(er dette chip navnet?) Ellers leser jeg: Evox: +3935 Avalaunch Dashboard Alpha v0.49.1 Bios version X2 4974 Hvordan er det oppbyggingen er egentlig? 1.Bios(Evox feks?) 2.OS(Avalaunch feks?) 3.Programmer(XBMC feks?) Takker for all hjelp som kommer!
Zic0 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Bios er Xecuter2, mens OS er EvoX og programmene er XBMC + Avalaunch
sphaa Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Håper du på å kunne spille av HD-filmer? I så fall er jeg nødt til å skuffe deg. for Xboxen er ikke rask nok til å kunne avspille HD-filmer.
sdf123 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Hmm, er det bare at den opp skalerer bildet da? Og burde jeg oppgradere noe, er det gammelt det jeg har inne på min xbox?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå