Gå til innhold

nextgentel sender gamle modemer ?!?!


Anbefalte innlegg

bare lurte på om noen har opplevd noe sånt ?. hadde problemer med bredbånd forbindelse (nextgentel). etter noen minutter med teknisk support trodde de at modemet tok kvelden, så skulle de sende nytt.

 

etter noen dager uten bredbånd, kom bredbånd tilbake. selvfølgelig kom også modem fra nextgentel med posten. når jeg åpnet esken, fikk sjokk: fått tilsendt gamel modem, som jeg brukte kanskje 5 år siden. sliten, brukt modem (ikke engang i original esken, bare slengt i esken med alle deler).

 

generelt er jeg fornøyd med nextgentel gjennom disse årene, men det som jeg opplevd nå, at nextgentel sender gamel modem, ikke engang med router tok kaka.

 

er det noen andre har opplevd det samme ?!?!. betaler jamen over 5000 i året og de sender meg gamel, sliten +++ utstyr som tipper at ikke produseres mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sendte akkurat tilbake et routermodem til NGT.  Ikke så rart at de vil sende disse ut igjen.  Men det er jo merkelig om de sender modem og ikke routermodem som det står på websiden.

9326380[/snapback]

skulle kanskje ikke si noe, hvis jeg har fått tilsvarende modem med 4 porter (som jeg har nå). men en gamel modem, slengt i esken i deler..... syns det var litt rart.

 

her er noen linjer jeg har fått fra nextgentel:

 

-----

Så sant rutere vi får i retur fungerer, vil de bli sendt ut igjen til andre. Det er da blitt gjort i denne situasjonen.

 

Vi leverer opprinnelig rutere uten switch. Det hender at rutere med switch blir levert ut. Vi kan ikke sende deg en ny ruter med switch. Ønsker du å koble flere enheter (f.eks PC'er) til bredbåndsruteren, har du to alternativer:

1) Kjøper en switch, som du kobler til vår ruter

2) Leier en trådløs ruter fra oss. Får da fire ethernet porter og trådløs i samme ruter. Engangsgebyr er på 498,-

-----

 

på nåværende tidspunktet har 20000/1000 hos dem og hvis jeg finner en leverandør som kan levere samme linje eller bedre, så vurderer å bytte leverandør. selv om det skal koste noen kroner dyrere.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...