ManheiM Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hei Som i topic så lurer jeg på om det er sikkert at Elkjøp har Blue Dragon på release(24/8)? Har ventet lenge på dette spillet og gleder meg utrolig mye til å sette kloa i dette
Amored Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg spurte i dag, og de var ikke sikre på når de tar det inn. Men jeg går ut i fra at det varierer fra butikk til butikk. Space World får det da i alle fall inn.
Snoft Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 trolig.. litt OT: Bare jeg som syns dette spillet sugde? (Spilte demoen)
Amored Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 trolig.. litt OT: Bare jeg som syns dette spillet sugde? (Spilte demoen) 9325892[/snapback] Pleier ikke akkurat å være så moro å begynne et rollespill midt i spillet da.
baltie Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg for min del håper noen i det hele tatt får inn Blue Dragon på release her i Trondheim. Dette har jeg ventet på helt siden det ble annonsert i Japan...
Rookie_NO Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 (endret) Spillet er sinnsykt bra det, i hvertfall hvis du liker Dragon Quest 3 Discer er det på også, mye filmsnutter innimellom. Kan også nevnes at det er egen musikk på bosskamper (kuult med forskjellig musikk til de forskjellige kampene, men FY &%¤& så døll den låta er) Edit: til info så har jeg en finsk anmelder utgave av alle ting Endret 21. august 2007 av Rookie_NO
baltie Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Spillet er sinnsykt bra det, i hvertfall hvis du liker Dragon Quest 3 Discer er det på også, mye filmsnutter innimellom. Kan også nevnes at det er egen musikk på bosskamper (kuult med forskjellig musikk til de forskjellige kampene, men FY &%¤& så døll den låta er) Edit: til info så har jeg en finsk anmelder utgave av alle ting 9328743[/snapback] Ah, syntes Dragon Quest var vanvittig bra! Helt til minstemann brukte DVD-plata som leke og skrapte den bortover parketten, og eldstemann syntes det var festlig at alle save-ikonene forsvant en etter en på skjermen når han trykte på slettknappen i system browseren... Finsk anmelderutgave ja... Lurte litt på hvor du fikk spillene fra. Menneh... Finsk??
Dragoncrest Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg for min del håper noen i det hele tatt får inn Blue Dragon på release her i Trondheim. Dette har jeg ventet på helt siden det ble annonsert i Japan... 9327557[/snapback] Game (ex Spiderman) har allerede fått det inn, men kan ikke selge det før fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå