Gå til innhold

Får elkjøp inn Blue Dragon på release?

ManheiM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som i topic så lurer jeg på om det er sikkert at Elkjøp har Blue Dragon på release(24/8)? Har ventet lenge på dette spillet og gleder meg utrolig mye til å sette kloa i dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte i dag, og de var ikke sikre på når de tar det inn.

Men jeg går ut i fra at det varierer fra butikk til butikk. Space World får det da i alle fall inn.

Skrevet
trolig..

litt OT: Bare jeg som syns dette spillet sugde? (Spilte demoen)

9325892[/snapback]

Pleier ikke akkurat å være så moro å begynne et rollespill midt i spillet da.

Skrevet

Jeg for min del håper noen i det hele tatt får inn Blue Dragon på release her i Trondheim. Dette har jeg ventet på helt siden det ble annonsert i Japan...

Skrevet (endret)

Spillet er sinnsykt bra det, i hvertfall hvis du liker Dragon Quest :)

3 Discer er det på også, mye filmsnutter innimellom. Kan også nevnes at det er egen musikk på bosskamper (kuult med forskjellig musikk til de forskjellige kampene, men FY &%¤& så døll den låta er)

Edit: til info så har jeg en finsk anmelder utgave av alle ting :)

Endret av Rookie_NO
Skrevet
Spillet er sinnsykt bra det, i hvertfall hvis du liker Dragon Quest :)

3 Discer er det på også, mye filmsnutter innimellom. Kan også nevnes at det er egen musikk på bosskamper (kuult med forskjellig musikk til de forskjellige kampene, men FY &%¤& så døll den låta er)

Edit: til info så har jeg en finsk anmelder utgave av alle ting :)

9328743[/snapback]

Ah, syntes Dragon Quest var vanvittig bra! Helt til minstemann brukte DVD-plata som leke og skrapte den bortover parketten, og eldstemann syntes det var festlig at alle save-ikonene forsvant en etter en på skjermen når han trykte på slettknappen i system browseren... :(

Finsk anmelderutgave ja... Lurte litt på hvor du fikk spillene fra. ;) Menneh... Finsk??

Skrevet
Jeg for min del håper noen i det hele tatt får inn Blue Dragon på release her i Trondheim. Dette har jeg ventet på helt siden det ble annonsert i Japan...

9327557[/snapback]

Game (ex Spiderman) har allerede fått det inn, men kan ikke selge det før fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...