Gå til innhold

Ingen lydeffekter i TrackMania United

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koste meg med TMU, men da jeg kom tilbake etter en liten toalettpause var det ingen lydeffekter i spillet. Musikken spiller som vanlig, men alle lydeffekter er borte.

Har prøvd diverse innstillinger i spillet, men ingenting nytter. Har prøvd Default og diverse andre, men får bare musikk. Også når jeg kjører bench er lyden borte.

I og med at musikken spiller ser dette ut til å være et problem i selve spillet, men for ordens skyld kan jeg nevne at maskinen jeg spiller på har et Asus P5N-E SLI hovedkort og et BlueGears b-Enspirer lydkort.

Onboard lydkort er deaktivert i BIOS, og sånn ellers fungerer oppsettet bra.

Har kikka litt rundt i mappene om jeg finner en config-fil hvor jeg kan prøve meg fram, men har ikke funnet noe enda. Har kjøpt TMU gjennom Steam.

Noen som kjenner til problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er i spiller (menyer eller ingame) kan du ta musepekeren nesten helt til høyre på toppen av skjermen. Da får du opp en liten meny hvor du kan endre musikkvolum, lydeffekt-volum, se hvor mye copper du har, skifte imellom fullscreen og vindu-modus samt sende beskjeder til kontakter. :thumbup:

Skrevet (endret)

Aha! Var muligens borti der mens jeg holdt på med Puzzle. Fikk forresten lyd i bench når jeg kjørte den som Guest. Takk for tipset! Skal prøves straks :)

Edit: Geez, det funka! Takk for så raskt svar da. Skikkelig noob feil, men men :p Back to TMU :D

Endret av WonderStivi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...