Gå til innhold

er el eller binsin best for en nybegynner?

CalleKanin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jeg fikk ny bil i dag...!! jippi..(etter en lang uke fikk jeg bestemt meg)

(kutta bort en del av teksten)

viss noen lurer så er tundertiger mta4 (fra miniracing.no).. med snor/drill start. (kutta bort en del av taksten)

9359922[/snapback]

så ja......(innlegget er på side 3)

Endret av CalleKanin
Skrevet (endret)

Der kan man se, på tide å pusse brillene.

Angående start, så står det gjerne litt i manualen, på savage bør man gjerne holde tett eksospotten og kjøre starter 2-3 ganger for å skape trykk og pumpe inn litt nitro i motoren, så sette på gløder og starte vanlig.

Mulig det er noe av det samme hos deg.

Edit: Også en annen ting, selv om bilen er RTR, kan det etter noen få omganger med kjøring være greit å gå over å sjekke skruer osv, da sånt ikke alltid sitter helt godt fra fabrikk.

Endret av lain
Skrevet

så bra ut den... men jeg tror jeg mailer thomas på miniracing og ser om han får inn no.... det er jo ett bilde av en bare ikke sånn trykk hær for og kjøpe...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

hvet noen hvordan jeg får finjustert styringa... det er jo ett "hjul" for å kalle det det på kontrollen men det blir aldri helt rett... merker dette veldig godt i full fart hvor det har endt en gang med at bilen traff noen relativt små steiner i kanten tokk 4 kansje femdobbel flikk flakk og styringa ble full av grus (heldigvis brakk ikke no)... er dete bare og prøve seg framm på det justerengs julet eller er det bare å gi opp?? :hrm: (jeg snakker om liksom senteret der kontrollen automatisk stillere seg tilbake til hviss man ikke svinger)

Endret av CalleKanin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...