Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noen andre med XFX 8800 GTS 320,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En "molex" til 6-pins kontakt til skjermkortet er ikke inkludert, og vedlagt skjermkortet er det en tegning som sier at du ikke skal bruke en slik heller.

9315977[/snapback]

Ny PSU da eller? :ph34r:

mvh

kjetilfb

Skrevet
En "molex" til 6-pins kontakt til skjermkortet er ikke inkludert, og vedlagt skjermkortet er det en tegning som sier at du ikke skal bruke en slik heller.

9315977[/snapback]

Ny PSU da eller? :ph34r:

mvh

kjetilfb

9316096[/snapback]

Helst det, hvor mange watt har du? Hva merke/modell er det?

Skrevet (endret)

Er det den "kontakten" oppe på skjermkortet dere snakker om? Skal den brukes? Viss ein har strøm på 4 pins kontakta på HK``et, er ikkje det nok då? Eg har heilt ny straumforsyning, men ikkje noko kontakt som passar til ei slik kobling??

Endret av voll
Skrevet

Sitter det en slik på PSUen?? :ermm: har ikke sett etter.. det er denne dere mener? Jeg har brukt den som fulgte med jeg, den 6 pins.. Har ikke hatt noen problemer.. Har forresten det skjermkortet som er på bildet :cool:

post-123635-1187554459_thumb.jpg

Skrevet

Det står ikke hvorfor man ikke kan bruke en converter fra to vanlige ledninger til PCI-e, slik som jeg trodde var standard..

PSU jeg hadde var en NORTH-Q 500 W, kanskje ikke den beste der ute, men den fønka til mitt bruk.

Krøp til korset i dag og kjøpte en Hiper 580W med SLI-støtte, bare for å være fremtidsrettet.. ;)

Den funka forøvrig fint, og støyer mye mindre enn north-q'en.

mvh

kjetilfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...