Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kartet på forsiden, det går vel fint ann å gå til butikker i nærheten? Så man ikke trenger å ta med all mat og digg hjemmenifra..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

de vanligste er å betale med bankkort...

du må registrere deg med ditt eget navn og opplysninger (dønn nøyaktig). den IDen brukes når du skal inn i vikingskipet

forstatte kan betale for deg selv PTN acc. står på deg ( evt hvem som helst)

når det gjelder kjøpe av mat så er CC den mest populære trur jeg.

PS! det var så vidt jeg fikk tak i nudler og sånt (nesten tomt) det var kl. 16

Endret av Exentler
Skrevet

du betaler nå.. eten via Mastercard , visa eller KID

ved ankomst til vikingskiper skjekker de bare billetten opp mot ID

FIrefox er helt på trynet idag (henger seg inne imellom)

Skrevet

Jeg har tenkt meg til TG'08!

Var på the eXperience i år, men var skuffende få folk der. Håper det blir bra med folk på TG! (Noe det selvfølgelig blir?)

Kan man forhåndsbestille billetter enda, eller .. ?

Skrevet

du kan sette deg opp i "lotteriet" det vil si at alle som registrerer seg i TG 08 que før 1 des blir satt i en tilfeldig rekkefølge, og alle som registrerer seg etter det blir satt til slutt. Salget begynner altså 1.des. er totalt 441 registrerte nå, så det bør gå :p + at mange har registrert på forskjellige mailer bare for å være sikre :p *slikesommeg* :)

Skrevet (endret)

førsteposten er litt oppdatert ;) Si gjerne ifra om det er noe mer som ønskes at skal bli lagt til!

Endret av Scotty
Skrevet

Får jeg en melding på lørdag om at det er min tur til å betale, eller må jeg bare sitte og vente som en gal foran skjermen? Hvor god tid har jeg på å betale når det blir min tur?

Skrevet

Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna..

Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca.

Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg

Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna..

Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre..

Skrevet
Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna..

Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg

Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre..

Okei, men da er det ihvertfall fullt mulig å stikke innom ihvertfall CC, mega eller kiwi hvis det skulle bli noe sukkerkrise :p Det er jo bra :)

Skrevet

Man finner også dette kartet gjennom førstepost, om det skulle være til inspirasjon :)

Skrevet (endret)

1 ting eg lurer på?

hor kommer disse tg bussene i fra?

bor i molde så er det noen busser der i rundt som går til vikingskipet?

Endret av wats
Skrevet (endret)

ang. busser så er ikke det noe The Gathering/KANDU setter opp. dete folk som tar initativ og ser om feks det er mange som skal fra molde og tar å bestiller buss og ordener... sett en del tråder om busser fra forskjellige steder på TG forumet...

ny avatar scotty :p

Endret av Exentler
Skrevet
nå er påmelding til hw rekka satt opp er bare å melde seg på.

mvh exiztzor

Allerede? :dontgetit:

Jaja, får vel melde min interesse da... :)

ja allerede den ble vel satt opp på ca samme tidspunkt i fjor så

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...