Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva heter den trance sangen de fyrte opp rundt 6 når de fikk hele hallen til å våkne foresten? :p

vist det er den jeg tror du mener så er det Dj Bomba - Crazy Pipes ;)

Skrevet

Jeg sovnet klokka halv 1 i bilen hjem. Når jeg kom fram var det rett i dusjen før jeg la meg ca. halv 3. Våknet halv 1 i dag. Det ble nesten et døgn med søvn.

Skrevet

Var litt jævlig trangt i bilen hjem måtte ha baggen på fanget, men var så trøtt så jeg sovna allikevel. Når jeg våkna hadde jeg ikke følelese i beina fordi baggen hadde ligget der :p

Skrevet

Var noen Crew folk som kom å tok en hel haug av bilder av meg og gutta. Ser at det ikke er så veldig mye bilder på gathering.org. Noen som veit hvor de kan ha blitt lagt ut?

Skrevet
digg det dere med gratis pizza da

Det skulle de gitt ut tidligere :p

På lørdagen var planene klare for hva jeg skulle spise! Taco buffet!!! 50 kr dyrere enn i fjor, men fortsatt verdt det! :D

Spiste også kebab hos Baguetten tidligere den dagen, var en god dag det! Etter Tacoen satte jeg og noen kompiser oss i en bil og begynte på hver våres 6-pack :) Husker ikke når, men jeg sovnet hvertfall i den bilen, og fy f**n det var dritt å våkne opp der! Var sikkert -10 grader inni bilen, og jeg satt der i bare klæra. Frøs i 10 minutter eller noe etter at jeg hadde kommet inn i skipet :p

Gleder meg sykt allerede til TG09!!!! :D

Skrevet

Uheldig du takZa. Jeg og kameraten min klarte faktisk å sove i 10 timer en natt, så ble jeg vekket av hw-rekka som skulle ta bilde rett ved oss.

Skrevet

Ja, da våknet jeg og :) Kom hjem ved tre tiden, spiste en brødksive og så gikk jeg rett og la meg... Så nå er det rett i dusjen :)

Gleder meg allerde til neste år :)

Skrevet
Noen andre her som fikk gratis vafler i Chilloutsonen om morgenen? De var kjempegode :wee:

Enig.

Klarte selvfølgelig å gå glipp av premieutdelingen i gamedev der jeg kom på 2. plass og ble sittende å vente en time utenfor demo-crew rommet. Hva skjedde egentlig i democrewet som gav alt dette oppstyret?

Moro at HIHM sponsa billetten for meg og en kompis for å delta i gamedev.

Skrevet
digg det dere med gratis pizza da

Det skulle de gitt ut tidligere :p

På lørdagen var planene klare for hva jeg skulle spise! Taco buffet!!! 50 kr dyrere enn i fjor, men fortsatt verdt det! :D

Spiste også kebab hos Baguetten tidligere den dagen, var en god dag det! Etter Tacoen satte jeg og noen kompiser oss i en bil og begynte på hver våres 6-pack :) Husker ikke når, men jeg sovnet hvertfall i den bilen, og fy f**n det var dritt å våkne opp der! Var sikkert -10 grader inni bilen, og jeg satt der i bare klæra. Frøs i 10 minutter eller noe etter at jeg hadde kommet inn i skipet :p

Gleder meg sykt allerede til TG09!!!! :D

Drikke øl på TG? LOL

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...