Gå til innhold

Overklokkere på The eXperience - unite!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mye har du plass til? Er vel bare å fylle opp

9611524[/snapback]

Det var det da, ender vel opp med å bære alt fra Oslo S, så jeg får se om jeg får pakket det på en eller annen måte :- )

Skrevet
Hvor mye har du plass til? Er vel bare å fylle opp

9611524[/snapback]

Det var det da, ender vel opp med å bære alt fra Oslo S, så jeg får se om jeg får pakket det på en eller annen måte :- )

9611578[/snapback]

Du kan ta t banen fra oslo s til Helsfyr. Det er ikke så lange biten igjen da tror jeg.

Skrevet (endret)

Men hvis nokon kjem kl 09.00 eller før det, kan de då ta hand om meg når kjem dit sidan eg ikkje har nokon eg kjenner :innocent: ?

Kjenneteiknet blir vel at eg er neger :p Kjeme kanskje til å gå i ein gul hettegenser også :p

Endret av tharshan
Skrevet

Jeg skal dit klokka 9 (hvis jeg klarer å manne meg opp til å stå opp så tidlig :p )

Hva er det egentlig du trenger hjelp til? Finne fram?

jeg skal nok finne en vei fra helsfyr i morra, kan jo alltids knote ned en liten veibeskrivelse.

Men åssen er det med billetten min, tro? Stoolman sa jeg skulle få pga klokke-nm, men har ikke hørt noe fra den kanten på en stund :hmm:

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Hjelpe meg med bære inn tinga mine :innocent:  Er veldig svak skjøna du :p

Ja, korleis kjem eg meg inn utan billett? :cry:  Tenkt om eg blir sendt tilbake igjen!

9621445[/snapback]

Jeg kan sikkert hjelpe deg hvis jeg ikke har vakt da (noe jeg tviler på)

Regner med at du skal være med i nm siden du ikke har bilett? isåfall så skal det nok gå greit, selv om det kan ta litt lengre tid.

(dette siden en må få tak i en som kan bekrefte at du skal være med på NM...)

Send meg en pm så kan du få nummeret mitt, så kan du ringe / sende mld når du har fått sjekket inn.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...