Gå til innhold

Nedgradere pspen, risikabelt?


MrL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner med det er like usikkert som a oppgradere.

9310924[/snapback]

 

vel det er jo ikke risikabelt i det hele tatt omtrent. Men vil gjerne ha noen svar som er litt sikrere, fra noen som kanskje har nedgradert, og ikke bare regner med:P er litt kjipt å ødlegge pspen fordi man regnet med at det ikke var risikabelt..:p

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si det ikke er risikabelt a oppgradere? Man skifter vel ut firmwaren da ogsa.

 

Sa vidt som ejg vet, sa er det mange som har nedgradert, successfully.

9310957[/snapback]

 

Hørt om mange som har bricket pspen ved å nedgradere, men aldri ved å oppgradere, og nedgradere er en helt annet metode også.

 

Har noen ihvertfall noen tips jeg ikke burde gjøre når jeg nedgraderer?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Fjern UMD-en, plugg i strømadapteren, ha batteriet ladet opp minst 75%, og følg alle instruksjoner nøye! Det er de beste tipsene jeg kommer på. :)

 

Angående om det er risikabelt: Jeg er enig med Ståle, det er like risikabelt som å oppgradere med offisiell firmware. Det er lett å bricke en PSP under oppgradering (og nedgradering, for den saks skyld). Det er bare å trekke ut batteriet eller strømadapteren, hvis batteriet er tomt eller nesten tomt.

 

Dette gjelder vel alle elektroniske dingser som støtter firmware-oppgradering. De samme reglene gjelder alltid.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Fjern UMD-en, plugg i strømadapteren, ha batteriet ladet opp minst 75%, og følg alle instruksjoner nøye! Det er de beste tipsene jeg kommer på. :)

 

Angående om det er risikabelt: Jeg er enig med Ståle, det er like risikabelt som å oppgradere med offisiell firmware. Det er lett å bricke en PSP under oppgradering (og nedgradering, for den saks skyld). Det er bare å trekke ut batteriet eller strømadapteren, hvis batteriet er tomt eller nesten tomt.

 

Dette gjelder vel alle elektroniske dingser som støtter firmware-oppgradering. De samme reglene gjelder alltid.

 

Lykke til.

9311131[/snapback]

 

Ja der sa du noe, fjern UMDen? På min versjon krever det gta, skal jeg da ikke ha i det under hele nedgraderingen?

Lenke til kommentar

Oi, beklager. Akkurat det punktet gjelder vel kun under oppgradering (som jeg regner med du skal gjøre etter nedgradering likevel (til custom firmware, altså)). Jeg hadde UMD-en i under hele nedgraderingen da jeg gikk fra 2.60 til 1.50 (det var gode tider, det!), og det gikk helt fint. Det skal egentlig ikke være noe farlig å ha den i under oppgradering. Jeg har hatt det flere ganger, og det har gått helt bra. Det er vel bare en ekstra sikkerhetsrutine.

Lenke til kommentar
Oi, beklager. Akkurat det punktet gjelder vel kun under oppgradering (som jeg regner med du skal gjøre etter nedgradering likevel (til custom firmware, altså)). Jeg hadde UMD-en i under hele nedgraderingen da jeg gikk fra 2.60 til 1.50 (det var gode tider, det!), og det gikk helt fint. Det skal egentlig ikke være noe farlig å ha den i under oppgradering. Jeg har hatt det flere ganger, og det har gått helt bra. Det er vel bare en ekstra sikkerhetsrutine.

9311173[/snapback]

 

hehe okei, da så ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...