Gå til innhold

Lagger når jeg setter på spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg fått meg et nytt spill, men når jeg starter spillet så begynner det å lagge (hakke) en del ingame. hva kommer dette av :cry: ?

Håper på hjelp så fort som mulig :ermm:

Endret av King123
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe... :)

Kan du seie oss korleis i alle dagar vi skal vite dette? Du kan jo i alle fall bidra med å oppgi maskinvarene dine.

Sjølvsagt vil det lagge om ein startar gothic 3 med eit grafikkort frå 80-talet og 64mb RAM! Om du har kickass-pc, derimot, kan du jo starte med å fjerne alt rusk og rask frå pcen din, ta ein diskdefragmentering og å installere nye driverar.

EDIT: Herre min fordømrades hatt... Kva eit grafikkort kostar, det kjem jo an på kva grafikkort det er, det! :ermm:

Endret av Arne
Skrevet

det er en fujitsu simens data.

men er det et sted jeg kan gå inn på pcen for å finne ut om merke,grafikk kort osv som er på datan? hadde vært mye lettere :p

Skrevet

Well, oki...

Inne i windows, har du noko som heiter explorer. Det er programmet du kan bruke til å søke gjennom filar.Du opnar simpelten du mappa der du har lasta ned filen (ved å dobbelklikke), og så dobbeltklikkar (to klikk på musa) du på fila. DÅ set du nemleg i gang ein installasjonsprosess. Du vert nok spurd om kor du vil installere etter kvart i installeringa, men stort sett er det berre å trykke OK og NESTE (denne gongen skal du ikkje dobbeltklikke, klikk berre ein gong på musa). Når du har installert programmet, går du ned på startmenyen, og startar programmet. Under menyen på venstre sida (når du startar programmet, igjen ved å dobbeltklikke på ikonet) vil du finne maskinnavn. Klikk på det. Så klikkar du på sammendrag.

Det vi vil vite er CPU-type, grafikkort og minne. Eg trur kanskje ikkje minne er under same menyen, men det finn du om du leitar litt.

Kanskje dette kan hjelp deg? Det var kanskje litt dårleg forklart, men du må berre spøre om du lurar på noko! ;)

Skrevet

CPU type Intel Pentium 4 516, 2933 MHz (22 x 133)

Systemminne [ TRIAL VERSION ]

Skjermkort RADEON X550 Secondary (256 Mb)

:whistle:

Skrevet

For å finne mengden systemminne så kan du holde windows-tasten og trykke på "Print screen" (eller prt scr) tasten. Da får du opp en dialogboks hvor det står hvilken prosessor, windows-versjon og mengden systemminne.

Skrevet
For å finne mengden systemminne så kan du holde windows-tasten og trykke på "Print screen" (eller prt scr) tasten. Da får du opp en dialogboks hvor det står hvilken prosessor, windows-versjon og mengden systemminne.

9311565[/snapback]

Eller høyreklikke på min datamaskin -> Egenskaper..

Windows-tasten + prt scr funker ikke i Vista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...