HaxyQ Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hallo. Av og til låser PCen seg helt, og den gir fra seg et langt pip som varer helt til jeg slår den av ved å holde inne knappen. System: PSU: Hiper 580w CPU: Intel C2D E6600 GPU: XFX GF 7800GT HK: Asus P5N-E SLI RAM: Corsair DDR2 PC6400 Jeg har sjekket manualen, men finner ikke hva en konstant pip betyr. Noen som vet? Takker for svar.
Quote Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Vel, det minner meg veldig om eit minneproblem. Prøv å flytt litt på minnebrikkene dine, la ein og ein stå inni omgangen.
HaxyQ Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 Ok, takk, tenkte det var noe med RAMen. Har hatt RAM-problemer før, og fikk tilsendt ny RAM, men har fortsatt samme problemer. Kan hovedkortet være skadet? Det funker å skru PCen på igjen rett etterpå, og så kan pipingen komme tilbake noen dager senere.
H-Frame Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Kan også minne om et overopphetnings problem, jeg har fått det av og til når det har vært varmt ute/på rommet og pcen har stått på lenge.
kloningen Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Ok, takk, tenkte det var noe med RAMen. Har hatt RAM-problemer før, og fikk tilsendt ny RAM, men har fortsatt samme problemer. Kan hovedkortet være skadet? Det funker å skru PCen på igjen rett etterpå, og så kan pipingen komme tilbake noen dager senere. 9305928[/snapback] årøvde du å ta ut brikken, sete på plass igjen? begge?
HaxyQ Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 (endret) Ja, og i forskjellige slots. Samme problem. Kjørte memtest86, og fikk disse feilene. Noen som kan tyde dem? Takk. Endret 18. august 2007 av Haxy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå