Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til første skoledag på Vidregående


Gjest Slettet+9871324

Anbefalte innlegg

Du vil vel helst gjøre et godt inntrykk på jentene du ikke kom i klasse med. Å drive og rote med noen du skal se hver dag i tre år fremover er ikke den beste ideen.

9305545[/snapback]

 

Haha, minner meg på en kompis som rota med 2 jenter i klassen vår. Han har det ikke så greit på hverdagene han :!:

9305554[/snapback]

 

aheha, stakar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt seint å svare nå? Uansett, bare vær deg sjøl. Alle blir ikke lagt merke til første dag uansett, mange nye fjes å forholde seg til. Smil og vær glad, vær høflig og hjelp til hvis det er noe. Hils på de andre, spør hvor dem kommer fra, hvilken skole de gikk på i fjor osv. :)

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kle meg skikkelig horete. Prøve å vise masse hud. Så skal jeg gå i badeshortsen min.

 

Så har jeg tenkt å markere meg skikkelig ved å fise på læreren.

9311490[/snapback]

 

Min første skoledag på VGS: Som den bodybuilderen jeg er, er det fullpakket av muskler til vanlig. Og da sommeren nettopp har vært her er dietten ferdiggjort. Så går jeg på fem dagers "saltkur" for å bli kvitt ALT av vann i kroppen.

 

Jeg velger så og ta på meg kjeledress, dette for å gi jentene noe mystikk, helst en fra 80-tallet med flashy farger.

 

Så etter 15 minutter rev jeg av meg denne i kjent Arnold Schwarznegger stil, og står plutselig i boxeren. Da ble alle jentene ville, og så hadde vi het gruppesex.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kle meg skikkelig horete. Prøve å vise masse hud. Så skal jeg gå i badeshortsen min.

 

Så har jeg tenkt å markere meg skikkelig ved å fise på læreren.

9311490[/snapback]

 

Min første skoledag på VGS: Som den bodybuilderen jeg er, er det fullpakket av muskler til vanlig. Og da sommeren nettopp har vært her er dietten ferdiggjort. Så går jeg på fem dagers "saltkur" for å bli kvitt ALT av vann i kroppen.

 

Jeg velger så og ta på meg kjeledress, dette for å gi jentene noe mystikk, helst en fra 80-tallet med flashy farger.

 

Så etter 15 minutter rev jeg av meg denne i kjent Arnold Schwarznegger stil, og står plutselig i boxeren. Da ble alle jentene ville, og så hadde vi het gruppesex.

9321606[/snapback]

 

hehe, drømmestart.

Lenke til kommentar
Bare gutter i klassen min... :ermm:

9322638[/snapback]

Midt i blinken.

 

Jeg er ikke i den sjekke posisjon akkurat nå. Når jeg ser på dem jeg kom i klasse med, så er det kanskje likså greit.

 

Alle hadde på seg merkelige klær (Eller var det meg). Slike type hettegensre og bukser ned under rompa. Mange på skolen var slike typisk lue og caps. Så de så sikkert rimelig rart på meg som satt der i skjorte og vest. Jaja, vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Alle hadde på seg merkelige klær (Eller var det meg). Slike type hettegensre og bukser ned under rompa. Mange på skolen var slike typisk lue og caps. Så de så sikkert rimelig rart på meg som satt der i skjorte og vest. Jaja, vi er forskjellige.

9323348[/snapback]

Må si at skjorte og vest er "litt" bedre enn hettegenser, bukser ned under rompa, lue og caps. :p

Lenke til kommentar
Tråd kan stenges PGA masse inlegg som ikke holder seg til topicen og tull og tøys. :ermm:

9325799[/snapback]

 

Er jo ikke tull og tøys da, det handler om å passe inn. Klesplagg har veldig mye å si faktisk. Hvis du kommer på OHG iført lær og pigger samtidig som du hører på darkthrone så skal jeg love deg at du ikke passer så jævlig godt inn.

Lenke til kommentar
Tråd kan stenges PGA masse inlegg som ikke holder seg til topicen og tull og tøys. :ermm:

9325799[/snapback]

 

Er jo ikke tull og tøys da, det handler om å passe inn. Klesplagg har veldig mye å si faktisk. Hvis du kommer på OHG iført lær og pigger samtidig som du hører på darkthrone så skal jeg love deg at du ikke passer så jævlig godt inn.

9325889[/snapback]

Nja du passer vel ikke så godt inn, ,men tror ikke du vil bli sett på som noen freak heller.
Lenke til kommentar
Tråd kan stenges PGA masse inlegg som ikke holder seg til topicen og tull og tøys. :ermm:

9325799[/snapback]

 

Er jo ikke tull og tøys da, det handler om å passe inn. Klesplagg har veldig mye å si faktisk. Hvis du kommer på OHG iført lær og pigger samtidig som du hører på darkthrone så skal jeg love deg at du ikke passer så jævlig godt inn.

9325889[/snapback]

Nja du passer vel ikke så godt inn, ,men tror ikke du vil bli sett på som noen freak heller.

9326001[/snapback]

 

 

... tror jeg. Men hva vet jeg, jeg går da ikke på ohg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324
Tråd kan stenges PGA masse inlegg som ikke holder seg til topicen og tull og tøys. :ermm:

9325799[/snapback]

 

Er jo ikke tull og tøys da, det handler om å passe inn. Klesplagg har veldig mye å si faktisk. Hvis du kommer på OHG iført lær og pigger samtidig som du hører på darkthrone så skal jeg love deg at du ikke passer så jævlig godt inn.

9325889[/snapback]

 

Det var vel ikke en topic om det å passe inn? Men om råd og tips til første skoledag med tanke på få et godt intrykk hos jentene..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...