Gå til innhold

Tokina 12-24 f4 bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette objektivet har jeg hatt en liten stund nå, og har derfor fått tatt flere bilder enn med macro objektivet,.

Så igjen, de som ser behov for å se amatør bilder tatt med Tokina 12-24 kan ta en titt i galleriet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ærlig innrømme at eg skjønte ikkje heilt vitsen med 12mm om du ikkje bruker den til noko. Dei bildene du har brukt 12mm hadde nok blitt like gode med 18mm f.eks. Men gratulerer med objektiv, og var nokre fine bilder i det galleriet ditt.

Skrevet (endret)

12mm'n gir noen ganske artige bilder egentlig, men bruken er noe begrenset ja.

Store landskaper og spesielle portrettbilder er nok det jeg kommer til å bruke den mest til.

Nå er det heller ingen bilder der som viser forskjellen på litt større landskapsbilder, skal prøve å få tatt noen slike bilder å legge inn.

Edit: Bilder i trange rom er jo også et sted hvor 18mm ikke nødvendigvis strekker til.

Endret av jvc1986
Skrevet

Hørest jo bra ut. Neste gang eg kjøper meg objektiv skal eg kjøpe meg 12-24mm men det kommer til å bli brukt til action bilder der eg trenger å være ganske nærme objektet o.l. Ta ein kikk på Heimesida mi så ser du ka eg vil bruke det til :p (tenker på sykkelbildene.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...