Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Faen vi klarer jo ingenting! Få folkene framover da for helvete.. Konverterer til United-Porto en stund nå. DER skjer det saker :p

Edit: Dobbelpost.

Endret av Torstein!
Skrevet

Du er litt av en supporter Torstein. Er jo klart at du må se den kampen der det skjer mest.

Dette går forresten rett til helvete. Keeperbytte, Gallas må trolig gå av og generelt dritdårlig spill.

Skrevet

Walcott, hva faen er det med han? Jævla lille, spinkle kødd som ikke har annet enn fart. BLir så jævlig provosert, han kan jo ikke en dritt.

Skrevet

Tror kanskje denne omgangen er min verste Arsenal-opplevelse denne sesongen. Alt har gått galt. Det er ikke et jævla lyspunkt i sikte heller. 2-0 er jeg fornøyd med etter dette.

Skrevet
Du er litt av en supporter Torstein. Er jo klart at du må se den kampen der det skjer mest.

Dette går forresten rett til helvete. Keeperbytte, Gallas må trolig gå av og generelt dritdårlig spill.

Å herregud. Selvfølgelig ser jeg Arsenal!

Skrevet (endret)

Ja det sa jeg. Jeg var sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Edit: Ja har to tv'er, men ser nok bare kamp på den ene :p

Endret av Torstein!
Skrevet

For et skittent møkkelag Villareal er. Først en latterlig filming for å prøve å få Cesc utvist, også kaster tilskuerne mynter på Cesc etterpå, som ikke har gjort en dritt. Ble vanvittig provosert nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...