Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Så fint at du også har innsett det, bare synd at du blir aggresiv og hissig når noen påpeker sannheten, det pleier ikke å være noen god egenskap.

Skrevet (endret)
GrandMa linket. ty.

Og Guardian brukar The Sun som kilde. Kun fordi nyheita er pakka inn i eit fint papir betyr ikkje at det som er inni ikkje er drit.

Hurra! Sjølv om Diaby er veldig enten eller i kampar så gir det meg i alle fall eit håp om litt kreativitet.

Endret av TomWhittaker
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Nani? Du tuller? :!:
Han har like mye talent som f.eks Walcott.
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei. Hva har Walcott vist i år?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Care?

Tipper Nani er bedre jeg da :ermm:

Skrevet (endret)

Walcott har ikke like mange stjernespillere rundt seg som det Nani har. Kan godt hende at Nani hadde vært like god som Walcott om han hadde vært i Arsenal. Men sånn er det ikke, og da må jeg si at Walcott er bedre.

Endret av Latias
Skrevet

Nani har minst like mye talent som Walcott, men hjelper lite når han ikke får det ut. Å Nani er mye mer teknisk enn Walcott, men igjen hva hjelper det om det ikke gagner noen?

Skrevet
Kampen går på Canal+ Extra.

Deilig med engelske kommentatorer.

PHEW! ble litt bekymret enn stund.. så på programoversikten på sidene deres, men så bare på canal sport 1, 2 og hd.. glemte extran.. :D

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nani har mer talent for framtiden. Jeg har ikke sagt noe om hvem som er best nå, men du trenger ikke være rakettforsker for å se at Nani vil bli bedre om han får ut potensialet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...