Gå til innhold

Las Vegas: hvilket hotell på "the strip" ?


Gerber

Anbefalte innlegg

ja vår bussjåfør skravla en del om hvor mange som hadde hoppa utfor hooverdam. Var dere innom Imax kinoen som ligger noen minutter før første utkikkspunkt?

9627577[/snapback]

Bussjåfører er tydeligvis suicidal :p

 

Nope, den var vi ikke innom. Tror det varierer litt over hvilke steder de stopper på.

 

Var dere innom den gamle bensinstasjonen da? Den det står en .. uhm.. Corvette på utsiden tror jeg.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Nytt år, nye muligheter :-)

Røsker litt opp i denne tråden jeg. Jeg lurte på hvor dere kjøpte billetter når dere var i Las Vegas. Ser ut som om det er veldig store prisforskjeller... Lønner det seg å forhåndsbestille til de større showene? (KA f.eks.)?

Røsk i vei... ;)

 

Det kommer vel litt an på når du skal dit. Fikk inntrykk av at de fleste store showene ofte kunne bli utsolgt en stund i forveien. Da har du også større mulighet til å velge seter selv.

Det fantes vel noen restutsalg av billetter over disk, og vil kanskje gjette på at det kan være billigere, men da blir det jo hele mer usikkert.

 

Selv så kjøpte jeg billett til Blue Man Group showet samme dagen på hotellet det holdes(Venetian). Tror nok ikke dette var billigere enn noe annet.

 

Så om du har et spesifikt show du vil på ville jeg nok bestillt dette på forhånd på det billigste stedet du kommer over.

 

vet ikke om du ble klokere eller mer forvirret jeg... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...