even1337 Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Installerte meg Windows Vista Ultimate nylig, alt fungerer topp, borsett fra Windows Messenger(8.0, live - you name it). Tingen er det at programmet surrer og går, men uten at jeg får brukt det. Dvs at det ligger i oppgavebehandlingen, men ligger ikke nede på verktøylinja. Jeg får verken brukt det eller avslutta prosessen. Hvis jeg da skal skal restarte pcen eller slå av, må jeg holde inne knappen, siden msn kvæler hele driten. Det rare er at msn fungerer fint i sikkerhetsmodus. Har seff reinstallert msn,sjekka brannmuren og testa andre versjoner. Jeg bruker nå en gammel versjon av msn, 7.0 eller noe - den fungerer, men ingen av de nyeste, uansett språk og type. Noen som har peiling på hva som kan være feil? Håper på svar, selvom dette bare er en bagatell:p Endret 17. august 2007 av even1337 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Kjører msn 8.1 på min Vista. Så det skal virke i alle fall. Eneste jeg ikke får til å virke, er wlm(Windows Live Messenger) 8.5 beta. Den bare forsvinner under instalasjonen. Lenke til kommentar
even1337 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Rart det. Skjønner ikke hvorfor det ikke skal fungere, siden den fungerer i sikkerhetsmodus. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
even1337 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Problemsignatur Problemhendelsesnavn: PCA2 Problemsignatur 01: msnmsgr.exe Problemsignatur 02: 8.5.1235.517 Problemsignatur 03: Windows Live Messenger Problemsignatur 04: Messenger Problemsignatur 05: Microsoft Corporation Problemsignatur 06: 200 Problemsignatur 07: -1 Står at problemet er: "programkompatiblitet" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Installerte meg Windows Vista Ultimate nylig, alt fungerer topp, borsett fra Windows Messenger(8.0, live - you name it).Tingen er det at programmet surrer og går, men uten at jeg får brukt det. Dvs at det ligger i oppgavebehandlingen, men ligger ikke nede på verktøylinja. Jeg får verken brukt det eller avslutta prosessen. Hvis jeg da skal skal restarte pcen eller slå av, må jeg holde inne knappen, siden msn kvæler hele driten. Det rare er at msn fungerer fint i sikkerhetsmodus. Har seff reinstallert msn,sjekka brannmuren og testa andre versjoner. Jeg bruker nå en gammel versjon av msn, 7.0 eller noe - den fungerer, men ingen av de nyeste, uansett språk og type. Noen som har peiling på hva som kan være feil? Håper på svar, selvom dette bare er en bagatell:p 9301867[/snapback] skaffdeg beta 8.5 bare søk windows live messenger 8.5 så finner du den på norhack.no ellerno.. Funker phett, bare legg in engelske språkpakkasom følger med .. :)mye finere å se på å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå