Gå til innhold

OnStream USB30 - Klarer ikke å gjenopprette en backup


Anbefalte innlegg

Sitter her med en maskin hvor det har blitt slettet en god del viktige filer og dokumenter (som ligger på en backuptape heldigvis), men tapestasjonen klarer ikke å restore noe som helst som er på noen av tapene. Er det noen som har kjennskap til denne modellen og som kanskje har vært borti samme feil (og klart å løse det)?

 

Det som skjer når jeg kjører restore er at den er ferdig på 3 sekunder, og loggen gir meldinger som disse:

 

Z:BackupC$Documents and Settings ** The backup was unable to properly register itself, please restart Windows and try the operation again. If the problem persists you will need to re-initialize this tape.

 

Z:BackupC$Documents and Settings ** Systemet finner ikke angitt fil.

 

 

Dette er meget irriterende, da det haster litt med å få tilbake filene. Supporten på hjemmesiden til produsenten er veldig dårlig. Jeg har prøvd å henvende meg til de via deres kontaktskjema, men har enda ikke fått noe svar (det har vel gått en uke nå). Alle råd og tips mottas med takk :D

 

 

Mer info:

Det er en Dell Precision 220 som benytter Windows 2000 med SP3 installert. Echo 1safe v3.6.24 er installert samt siste usb drivere for enheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...