Gå til innhold

Noen som vet om noen bra mmorpg som er gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen som vet om noen brae mmorpg'er som er gratis??

har sluttet med WoW nylig så noen som har tips on noen andre mmorpg'er som er gratis??

savner WoW litt da så jeg vill finne et annet online mmorpg som er bra....

noen som har forslag?? :thumbup:

Endret av Groozik
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Guild Wars, synes det er langt mer underholdende enn WoW. Folk kan være samme og selge saker og alt slikt i byer, store og små, og når du skal gjøre quests drar du ut av byen, enten med henchmen/heroes som følger med deg, eller andre personer. Dette gjør at det ikke mulig å pvpe fritt slik som på en pvp server, du kan derimot bare dra til arena og pvpe om du vil.

Skrevet (endret)

Guild Wars er vel det mest kjente mmorpg uten månedsbetaling (hvis det er det du mener).

Spilte det før WoW og synes det var veldig bra, men når jeg har prøvd det litt etter at jeg begynte med WoW så virket det litt tamt. Men det er sikkert fordi jeg ikke gadd å sette meg inn i den største delen av spillet, nemlig pvp.

Stemningen jeg fikk av Prophecies er den beste jeg har fått av et spill.

Edit. Hehe, er visst flere som har samme mening;)

Endret av GW
Skrevet
prøvde nettop Anchary online (er litt dårlig grrafikk da) noen som vet hva beste classn   

er??

9299530[/snapback]

kommer helt an på hvilken type spiller du er. det finnes flere gode guider dær ute for å hjelpe deg på vei.

Skrevet (endret)

noen som vet om en side med guilldwars private servere??

og må man laste ned noe for å spille guildwars private server??

fordi man må kjøpe acc på ordentlige versonen av guildwars ....

så vil prøve det uten å måtte kjøpe noe..............

Endret av Groozik
Skrevet
noen som vet om en side med guilldwars private servere??

og må man laste ned noe for å spille guildwars private server??

fordi man må kjøpe acc på ordentlige versonen av guildwars ....

så vi prøve det uten å måtte kjøpe noe..............

9299842[/snapback]

Du er lat!

Om du har lett litt hadde du funnet ut at det finnes ikke måter å piratkopiere guildwars på :D

Private servere? "Nei, det har vi ikke sett".

Det finnes 3 (tror jeg) servere. Europa (som nesten alltid har favor of the gods), America og Asia.

Og finner du en cd key på en suspekt side kommer du til å bli bannet fra gw på stedet. Når de finner ut at samme keyen er i bruk samtidig (da vil den som er online bli kicket og den nye tre inn.. plutselig skifte av ip adresse er da høyst merkverdig), har du pådratt deg en livstidsperm

Guild wars prophecies koster da ikke mye. Ikke de andre spillene heller. 200-, +-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...