Gå til innhold

Hvor god pc kan jeg klare å få for 10 000 ? :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
XFX GeForce 8600GT 620M 256MB XXX GDDR3,

Hvor bra er det? sånn reeeeeally?

9303260[/snapback]

Sånn sirka helt ubrukelig til spilling om du har ikke tenkt å holde 20fps med alt på minimum, DX10 er forsåvidt bare å glemme med det kortet.

Sry, litt overdrevent men det er bare slik det blir :tease:

Skrevet (endret)
HER.  er mitt forslag. Det ble 550 kroner over men det får man leve med. Skulle man spart på noe hadde det blitt kjipere kabinett.

9303176[/snapback]

Jeg ville glatt tatt penger ut av kabinett og satt det inn i skjerm.

Evnt gå et hakk ned på CPU. E6700 eller e6750 er nærmere 500,- billigere enn R6850.

Endret av roy_nor
Skrevet
HER.  er mitt forslag. Det ble 550 kroner over men det får man leve med. Skulle man spart på noe hadde det blitt kjipere kabinett.

9303176[/snapback]

Jeg ville glatt tatt penger ut av kabinett og satt det inn i skjerm.

Evnt gå et hakk ned på CPU. E6700 eller e6750 er nærmere 500,- billigere enn R6850.

9303471[/snapback]

Den er grei, men hva oppsett foreslår du? Må nesten ha det for å sammenligne hva som er best. :)

Skrevet

hmm, noen mener quadro er et must, andre mener E serien er bedre ( for tiden), hva er egentlig forskjellen? Hva er best liksom:P?

Og NoeClueAtAll: Er det SÅ stor forskjell mellom 8600 og 8800? ;D

Skrevet
hmm, noen mener quadro er et must, andre mener E serien er bedre ( for tiden), hva er egentlig forskjellen? Hva er best liksom:P?

Den diskusjonen går på alle verdens hw forum om dagen, uten konklusjon. :) Ikke lett å bestemme før crysis kan testes.

Skrevet (endret)

Og NoeClueAtAll: Er det SÅ stor forskjell mellom 8600 og 8800? ;D

9304371[/snapback]

Den er vel rundt 25%. 8600 er 128bit mens 8800 kortene er 320bit.

Endret av roy_nor
Skrevet

hmm

pc med disse specsa ( gjennomsnittlige forslag :p ) + et ultimate skjermkort, vil d takle crysis? idioter fra crysis som ikke har lagt ut systemkrava, eller har de? :p

Skrevet

Det har hvert mange innlegg på hva specsa på crysis blir, men er ikke helt sikker på hvilke som er "sanne".

Men 2 gb ram er hvert fall et must.

Ville vel si at 8800gts/gtx/ultra eller 2900radeon er et slags must hvis man skal få glede av spillet, grafikken er jo litt av det store.

Skrevet
så heller gtx enn ultra?

9307896[/snapback]

Ultra er ikke verdt prisen i det hele tatt. Mye billigere å kjøpe GTX som man kan klokke til ultra når det trengs om 1-2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...