Laugens Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny gamer pc som skal brukes til spill som cs o.l. Den skal helst ikke overstige 7000 noen oppsett?
GrusommeGabriel Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hva med denne Komplett Gamer a30 overstiger 7000 litt da men
bendik92 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 vil anbefale deg å konfiguere pcen til n8600gt ^^ har hørt at 8500gt er nokså svakt og d er bare 100-300kr iforskjell.. husker ikke helt
Mr_Motsatt Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Laugens: Hva har du fra før av, og hva trenger du?
Konnis Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Komplett Gamer a30: Svak prosessor, dårlig skjermkort. Skal du bygge selv?
Laugens Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 http://www.datakjeden.no/# tenkte litt på entry gamer 5000+ der. Den er ganske billig og du får mye for pengene
Konnis Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Entry Gamer 5000+ har svakt skjermkort. Ikke å anbefale. Hvis du bygger selv, kan du spare flere tusen
Zeph Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Ralon Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Her har du ett greit oppsett : https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=53216. Amentio har alle varene inne, men da havner du på rundt 7500,- Skal du bygge selv? Endret 18. august 2007 av Ralon
bendik92 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 når du sier at du ska ha en gamer pc... hvilken spill? med eller uten skjerm? noen min. krav? og har du mulighet får å bygge den selv/ få andre til å bygge den? jo mere info jo lettere er det å svare
osmark Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 når du sier at du ska ha en gamer pc... hvilken spill? med eller uten skjerm? noen min. krav? og har du mulighet får å bygge den selv/ få andre til å bygge den? jo mere info jo lettere er det å svare 9307356[/snapback] Låner denne tråden litt. Driver på å leter etter en spillemaskin til nevøen min. Han foreslo denne på Komplett Men han ønsker gjerne å spille BF2, og da kommer vel denne litt til kort?? 8500GT funker vel ikke helt til dette spillet? Evt går det an å bare oppgradere denne maskinen og bytte ut skjermkortet? Er det noen som har andre forslag til ferdige maskiner i denne prisklassen. Eller må man bygge for å få noe brukbart??
Laugens Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 jeg skal spill cs på pcen og jeg er litt usiker på om jeg skal bygge selv, er det vanskelig? uten skjerm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå