Krvduzvg62dy24 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei Har et stort problem.. her er problemet: Jeg går innpå Windows media player og outlook express... og viss jeg går ut av programmet med X knappen stopper de og svare og det står den normale feilmeldingen "windows media player har stoppet og fungere" dette er ganske plagsomt.. har prøvd diskopprydding og CCleaner.. men ingenting hjalp... Noen som har en løsning? - Mathias
Cryztek Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) vanligvis ville jeg ha instalert programmet på nytt men vet ikke med de programmene Endret 16. august 2007 av mc_a_person
voll Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Kjør iallefall windows update for å sjå om det kan løse problemet. Ellers kan du vel avinnstallere og legge inn på nytt igjen? Endret 16. august 2007 av voll
Krvduzvg62dy24 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Har prøvd windows update og virus check men no luck Får vell installere XP på nytt igjenn da...
Cryztek Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 kan du ikke bare sette inn xp'cdn og velge hvilke programer du skal instalere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå