Gå til innhold

Kjøpe Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man kan bli fort lei hvis man ikke synes det er mye variasjon.

Jeg har nå passert 1400 timer (ja det er alt for mye!), men jeg finner mye glede og variasjon ennå. Du har valget mellom 7 kits som, iallefall i mitt tilfelle, "tvinger" meg til å spille på 7 forskjellige måter. Jeg hopper ikke inn i en tank/apc dersom jeg er sniper, for å si det sånn.

For tiden har jeg det mye moro å forsvare palasset med GL fra taket på Warlord.

Men du må vel være enig gammalerik, at det er verd pengene, når du har brukt 1000 timer i spillet? :)

9303952[/snapback]

BF2 har gitt meg mest for pengene. 200kr og en spilletid på over 1000 timer...

Skrevet (endret)

Joda skal nok være enig at det er det spillet som har gitt meg mest spilletid pr kr, men også det spillet som jeg er mest lei av på planeten. For å gå helt tilbake til topic-starter sitt opprinelige spørsmål om BF2 er verdt å skaffe seg, joda det er nok det.. Men han kommer til å havne blandt hardcore-spillere mye av tida pga at de fleste som spiller for tida er die-hard-spillere som er ganske hekta(?) og har opparbeida seg som sagt per-pixel-kunnskap over månedsvis og år med spillet. Fare for en viss mengde frustrasjon som n00b pr i dag..

Men for guds skyld, er ikke rare kronene det er snakk om for å skaffe seg BF2 nå.

Endret av gammalerik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...