Gå til innhold

Hjelp med gaming pc, ca 20 000:)


Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg bestiller denne i morgen:D Men leste litt ang. hoved kortet mitt, og det har støtte for crossfire men fant ikke noe om SLI, og jeg har jo planer om 2grafikk kort (nvidia) i det lengre løp, byr dette på noe problem?

 

(Ekstra hd er ikke noe issue enda, har 2,25tb med eksterne)

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=50079.

 

MVH:

Chris:D

Endret av classxxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde byttet Kabinettet til et LianLi for 1/3 av prisen..

Hadde også byttet PSU (Til MIST) og Ram brikkene til OCZ Platinum

En ekstra harddisk er ikke å forakte når det ofte kan bli litt fult med BARE 74GiB...

 

Lykke til ;)

 

~Diddern

9291002[/snapback]

 

Fordelen med det kabinettet er at det følger meg 2x strøm forsyning (1200w) og at det er veldig støy dempende, og bra med plass:) Mist cpu wifte, hvilken da?takk:)

Lenke til kommentar
Jeg hadde byttet Kabinettet til et LianLi for 1/3 av prisen..

Hadde også byttet PSU (Til MIST) og Ram brikkene til OCZ Platinum

En ekstra harddisk er ikke å forakte når det ofte kan bli litt fult med BARE 74GiB...

 

Lykke til ;)

 

~Diddern

9291002[/snapback]

 

Fordelen med det kabinettet er at det følger meg 2x strøm forsyning (1200w) og at det er veldig støy dempende, og bra med plass:) Mist cpu wifte, hvilken da?takk:)

9291047[/snapback]

 

Jeg hadde GARANTERT gått for et LL kabinett også kjøpt en MIST psu vesidna.

Det der så ut som noe skrøpelige greier, og hva i huleste skal du med 1200W ?

 

cpu = central prosessing unit

psu = power suply unit.

PSU'en heter Mist 600W med avtagbare kabler (må kjøpe kablene vesidna)

 

~Diddern

Lenke til kommentar

Antec p190 er LANGT fra noe skrøpelige greier, og det er minst like bra/solid som et lian li kabinett! Har selv P182, som jeg også kan anbefale, det er stille som en mus, og veldig kjølig, samtidig som kvaliteten er meget god! :thumbup:

 

En idè, kjøpe P182 istede, så og si nesten det samme kabinettet, men den har ikke psu og koster 1000 kr! :yes:

Endret av marius883
Lenke til kommentar

Nei hva jeg skal med 1200 watt vet jeg ikke, men mange skriver rundt her at et godt grafikk kort krever 450w ish power for at det skal gå på max ytelse, og når jeg da med tiden skal ha 2x kort ville jeg anta at det kan trenges. Mye fint fra LL som du sa:)

 

Er nok i dyreste laget men som (marius883) sier, hvor ofte bytter man kabinett?

 

Eneste bakdelen jeg kan se med det kabinettet utenad prisen, er hvor power supply'n sitter, er veldig sikker på at varme stiger. vet ikke om det kan ha noe og si for resten av komponentene men 1200w etter mange timer gaming genererer vel en del varme?

Endret av classxxx
Lenke til kommentar
Nei hva jeg skal med 1200 watt vet jeg ikke, men mange skriver rundt her at et godt grafikk kort krever 450w ish power for at det skal gå på max ytelse, og når jeg da med tiden skal ha 2x kort ville jeg anta at det kan trenges. Mye fint fra LL som du sa:)

 

Er nok i dyreste laget men som (marius883) sier, hvor ofte bytter man kabinett?

9291171[/snapback]

 

Hehe ja, det er så utrolig mange som kjøper hadware til gigantiske summer, og pakker det inn i et plast kabinett til 500 lappen :no:

 

Da synes jeg det er bedre å invistere i et litt skikkelig kvalitetskabinett istede.

 

Men ta deg en titt på antec p182, har dette selv, og er meget fornøyd, faktisk et av de mest stillegående kabinettene på markedet!

kombiner dette med en corsair 620watt psu, så skulle du ha nok krefter en stund :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei hva jeg skal med 1200 watt vet jeg ikke, men mange skriver rundt her at et godt grafikk kort krever 450w ish power for at det skal gå på max ytelse, og når jeg da med tiden skal ha 2x kort ville jeg anta at det kan trenges. Mye fint fra LL som du sa:)

 

Er nok i dyreste laget men som (marius883) sier, hvor ofte bytter man kabinett?

9291171[/snapback]

 

Hehe ja, det er så utrolig mange som kjøper hadware til gigantiske summer, og pakker det inn i et plast kabinett til 500 lappen :no:

 

Da synes jeg det er bedre å invistere i et litt skikkelig kvalitetskabinett istede.

 

Men ta deg en titt på antec p182, har dette selv, og er meget fornøyd, faktisk et av de mest stillegående kabinettene på markedet!

kombiner dette med en corsair 620watt psu, så skulle du ha nok krefter en stund :thumbup:

9291185[/snapback]

 

Sett på d182, er absolut en vinner, må bare få konstantert det med hvor mye power jeg trenger i forhold til opsettet. Er ikke vits og betale for mye når jeg ikke trenger det :)

Lenke til kommentar
Nei hva jeg skal med 1200 watt vet jeg ikke, men mange skriver rundt her at et godt grafikk kort krever 450w ish power for at det skal gå på max ytelse, og når jeg da med tiden skal ha 2x kort ville jeg anta at det kan trenges. Mye fint fra LL som du sa:)

 

Er nok i dyreste laget men som (marius883) sier, hvor ofte bytter man kabinett?

9291171[/snapback]

 

Hehe ja, det er så utrolig mange som kjøper hadware til gigantiske summer, og pakker det inn i et plast kabinett til 500 lappen :no:

 

Da synes jeg det er bedre å invistere i et litt skikkelig kvalitetskabinett istede.

 

Men ta deg en titt på antec p182, har dette selv, og er meget fornøyd, faktisk et av de mest stillegående kabinettene på markedet!

kombiner dette med en corsair 620watt psu, så skulle du ha nok krefter en stund :thumbup:

9291185[/snapback]

 

Sett på d182, er absolut en vinner, må bare få konstantert det med hvor mye power jeg trenger i forhold til opsettet. Er ikke vits og betale for mye når jeg ikke trenger det :)

9291197[/snapback]

 

Nei sant det, men 1200 watt tror jeg ikke du får bruk for uansett! 600-800 burde holde i massevis selv for et sli opsett!

 

Du kan jo ta deg en titt HER:

Den store antec p182/p190 tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738005&hl=

Endret av marius883
Lenke til kommentar
Nei hva jeg skal med 1200 watt vet jeg ikke, men mange skriver rundt her at et godt grafikk kort krever 450w ish power for at det skal gå på max ytelse, og når jeg da med tiden skal ha 2x kort ville jeg anta at det kan trenges. Mye fint fra LL som du sa:)

 

Er nok i dyreste laget men som (marius883) sier, hvor ofte bytter man kabinett?

9291171[/snapback]

 

Hehe ja, det er så utrolig mange som kjøper hadware til gigantiske summer, og pakker det inn i et plast kabinett til 500 lappen :no:

 

Da synes jeg det er bedre å invistere i et litt skikkelig kvalitetskabinett istede.

 

Men ta deg en titt på antec p182, har dette selv, og er meget fornøyd, faktisk et av de mest stillegående kabinettene på markedet!

kombiner dette med en corsair 620watt psu, så skulle du ha nok krefter en stund :thumbup:

9291185[/snapback]

 

Sett på d182, er absolut en vinner, må bare få konstantert det med hvor mye power jeg trenger i forhold til opsettet. Er ikke vits og betale for mye når jeg ikke trenger det :)

9291197[/snapback]

 

Nei sant det, men 1200 watt tror jeg ikke du får bruk for uansett! 600-800 burde holde i massevis selv for et sli opsett!

 

Du kan jo ta deg en titt HER:

Den store antec p182/p190 tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738005&hl=

9291200[/snapback]

 

Var det jeg var sikker på og, men når en del sier at man trenger rundt 450 bare på graff kortet så kan en lure :p Passer motherboardet inn i p182'n da?:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...