Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Disken vises som "fullere" enn den er.


Anbefalte innlegg

Har 5-6 nye Lenovo-maskiner på jobben som har stort sett samme mengde data på disken men på min maskin er det noe rart.Disken er på 80Gb på hver maskin og tilknyttet en "small business server" så vi trenger ikke større disker enn det.

Det som er pussig at på min maskin er på en måte ledig og brukt plass byttet om.

Jeg har ca 15Gb på disken og burde da ha ca.60Gb ledig men under egenskaper står det motsatt.Jeg har "utforsket" alle mappene på stasjon C: og det er bare 15Gb der men hvorfor står det motsatt under egenskaper for C:

Håper noen kan hjelpe meg her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en P3 engang som ble totalhavari av lynet. Lynet kom inn via telefon-kabelen og inn i 56K modemet. Det såg ut som om man hadde tatt en liten skjærebrenner å sjært av deler av kortet. Hele maskinen luktet svidd. Det eneste som delvis virket var strømforsyningen, samt kabinettviften.

 

Fikk heldigvis helt ny maskin på innboforsikringen :roll:

Lenke til kommentar
Har 5-6 nye Lenovo-maskiner på jobben som har stort sett samme mengde data på disken men på min maskin er det noe rart.Disken er på 80Gb på hver maskin og tilknyttet en "small business server" så vi trenger ikke større disker enn det.

Det som er pussig at på min maskin er på en måte ledig og brukt plass byttet om.

Jeg har ca 15Gb på disken og burde da ha ca.60Gb ledig men under egenskaper står det motsatt.Jeg har "utforsket" alle mappene på stasjon C: og det er bare 15Gb der men hvorfor står det motsatt under egenskaper for C:

Håper noen kan hjelpe meg her  :)

9283133[/snapback]

 

Lenovo benytter cirka 10 GB av de 80 til en skjult partisjon med recovery etc på :)

Derfor man kan recovere de uten bruk av cd.

 

Så må du bare lete etter resten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...