Gå til innhold

Hva skal man finne på når man er lvl 70?


Anbefalte innlegg

Hei, trenger noen tips til ting å gjøre når jeg er 70. Noe som gir noe igjen.

Jeg orker ikke raide. Holder på med arena pvp, men er så dårlig at det er liten vits i å spille mer enn 10 kamper uka. Kan jo alltids spille BG.

 

Orker ikke farme for G. Holder på med quester og instanser, men er ikke alltid like lett å få grupper til diverse.

 

Hva gjør dere i wow nå? Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke er villig til å gjøre noe i WoW kommer du ingen vei.

9281911[/snapback]

 

Noen kamper med arena hver uke fungerer utmerket, kommer lang vei med det. Er vel ingen vits aa spille wow 3timer for dagen er det? Grinde? Nei eg har bedre ting aa drive med, kjoper gull i stedet (for enchants). Som sagt, Arena med laget noen ganger i uken holder rikelig.

Lenke til kommentar

RP!

 

l0l

 

Sett deg et mål, om det er 2000+ rating team i arena eller å cleare alle 5-man instancene på normal og heroic eller hva det skal være. Driver deg hvertfall til å gjøre noe.

Men det høres ut som om du ikke liker spillet engang, jeg anbefaler raiding, selv om du sier du ikke orker. Har du prøvd det?

 

Uansett, sett deg et mål eller noe, da har du hvertfall noe å gjøre..

Lenke til kommentar
RP!

 

l0l

 

Sett deg et mål, om det er 2000+ rating team i arena eller å cleare alle 5-man instancene på normal og heroic eller hva det skal være. Driver deg hvertfall til å gjøre noe.

Men det høres ut som om du ikke liker spillet engang, jeg anbefaler raiding, selv om du sier du ikke orker. Har du prøvd det?

 

Uansett, sett deg et mål eller noe, da har du hvertfall noe å gjøre..

9281961[/snapback]

 

Jeg har ikke prøvd raid, men grunnen til at jeg ikke orker tanken på det er at jeg for det første må finne meg et guild, så være tilgjengelig ofte for å få noe ut av raid. Kunne jo selvfølgelig vært med engang for morroskyld, men jeg har ikke tid til å ha noe fast raid.

Spiller selfølgelig fordi det er gøy, og holder på med arena, men når jeg har tatt en 10 kamper uka er det ikke vits med noen fler så da vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på bortsett fra å lvle opp min toon :)

Lenke til kommentar
RP!

 

l0l

 

Sett deg et mål, om det er 2000+ rating team i arena eller å cleare alle 5-man instancene på normal og heroic eller hva det skal være. Driver deg hvertfall til å gjøre noe.

Men det høres ut som om du ikke liker spillet engang, jeg anbefaler raiding, selv om du sier du ikke orker. Har du prøvd det?

 

Uansett, sett deg et mål eller noe, da har du hvertfall noe å gjøre..

9281961[/snapback]

 

Jeg har ikke prøvd raid, men grunnen til at jeg ikke orker tanken på det er at jeg for det første må finne meg et guild, så være tilgjengelig ofte for å få noe ut av raid. Kunne jo selvfølgelig vært med engang for morroskyld, men jeg har ikke tid til å ha noe fast raid.

Spiller selfølgelig fordi det er gøy, og holder på med arena, men når jeg har tatt en 10 kamper uka er det ikke vits med noen fler så da vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på bortsett fra å lvle opp min toon :)

9282552[/snapback]

 

 

Ikke vits med flere kamper? Er det så kjedelig? Eller er du redd for å bare miste raiting? Viss dere hadde spilt 100 kamper eller mer i uken er jeg sikker på at dere hadde fått bedre rating enn ved 10 kamper. Trening gjør mester. PVP er ikke bare gear avhenig, du må trene mye for å bli god. Jo mer sammenspilte dere er jo bedre gjør dere det.

 

Jeg ser selv at uten mange kamper i 5vs5 vær uke kommer vi ingen vei, ikke en gang med det beste gearet, her er det trening som gjelder. Jo flere i teamet jo mer må dere spille sammen for å bli gode, føler jeg. Jeg har sakte men sikkert økt i rating vær uke i så å si både 2vs2, 3vs3 og 5vs5 siden jeg begynte å spille arena.

Endret av Vighilicious
Lenke til kommentar
Anbefaler å grinde til epic mount. Som deg trodde jeg at jeg ikke brydde meg noe særlig, og grindet veldig sjelden og lite, men da jeg endelig fikk råd til epic mount, skulle jeg ønske jeg hadde fått fingeren ut mye tidligere..!

9284356[/snapback]

 

Jeg har råd til epic mount, sitter på en 7000g nå, men syns det er litt synd å bruke opp så stor del av mine hardt tjente penger :cry:

(Ja, jeg har tjent de selv, ikke kjøpt eller fått)

Lenke til kommentar
Anbefaler å grinde til epic mount. Som deg trodde jeg at jeg ikke brydde meg noe særlig, og grindet veldig sjelden og lite, men da jeg endelig fikk råd til epic mount, skulle jeg ønske jeg hadde fått fingeren ut mye tidligere..!

9284356[/snapback]

 

Jeg har råd til epic mount, sitter på en 7000g nå, men syns det er litt synd å bruke opp så stor del av mine hardt tjente penger :cry:

(Ja, jeg har tjent de selv, ikke kjøpt eller fått)

9284394[/snapback]

Joa, kjipt det. Som miner økte min mount inntektene mine betraktelig, så dersom du har mining/herbing er det bare ting å vinne.

 

Men med nesten 2k margin mener jeg du fint kan unne deg epic mount, med mindre du har noe spesielt annet i tankene.

Lenke til kommentar
Jepp, blir nok til at jeg kjøper det snart. Har dog ikke gatheringskills. Har tailoring og Enchanting. De er ikke maxa enda, holder på med det, men er litt skeptisk. Kan man faktisk tjene noe på de yrkene? Tenker da spesielt på tailoring :S

9284510[/snapback]

Har du flis, noe du har, kan du lage deg gear som er like bra/bedre som tier 4 for pve fra å bli 375. Ingen nether, vendor-recieps. Men på en annen side vil du jo ikke raide, så blir litt vanskelig å si. Kan hende jeg tar feil, men tailoring i den grad du må være tailor selv, er nok viktigere i pve.

Lenke til kommentar

Er selv tailor/enchanter og synes det er kjempestas. Hvis du ikke liker farming, så anbefaler jeg deg daily quests. Hvis du gjør pre-questene for Ogri'la, kan du tjene bra med gull uten at det føles så meningsløst.

 

Ellers kan det være greit å sette seg små mål. F.eks bli revered med noen faksjoner slik at du kan gjøre heroic instances. Ellers vil jeg anbefale deg å gjøre Kara pre-quest hvis du ikke har gjort den. Selv om du ikke har som mål å raide, kan det være greit å faktisk kunne bli med hvis noen prøver å pug'e.

Lenke til kommentar
Er selv tailor/enchanter og synes det er kjempestas. Hvis du ikke liker farming, så anbefaler jeg deg daily quests. Hvis du gjør pre-questene for Ogri'la, kan du tjene bra med gull uten at det føles så meningsløst.

 

Ellers kan det være greit å sette seg små mål. F.eks bli revered med noen faksjoner slik at du kan gjøre heroic instances. Ellers vil jeg anbefale deg å gjøre Kara pre-quest hvis du ikke har gjort den. Selv om du ikke har som mål å raide, kan det være greit å faktisk kunne bli med hvis noen prøver å pug'e.

9287831[/snapback]

 

Ogri'la questen har jeg aldri hørt om tror jeg, holder på med questchainen for netherdrake og Kara-keys. Eneste problemet er at det er bare instancer og gruppequester(fy faen som jeg hater gruppequester) og oftest veldig vanskelig å finne gruppe til.

Lenke til kommentar
Hei, trenger noen tips til ting å gjøre når jeg er 70. Noe som gir noe igjen.

Jeg orker ikke raide. Holder på med arena pvp, men er så dårlig at det er liten vits i å spille mer enn 10 kamper uka. Kan jo alltids spille BG.

 

Orker ikke farme for G. Holder på med quester og instanser, men er ikke alltid like lett å få grupper til diverse.

 

Hva gjør dere i wow nå? Noen tips?

9281734[/snapback]

 

Få deg et bra guild. Da blir 5manns morsomt. Når du ikke får gruppe, gjør ferdig questene, og du vil få veldig god balanse på kontoen, som kommer godt med senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...