Gå til innhold

Skjerm til rundt 2000kr.

Dstrand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny pc skjerm til rundt 2000kr. Den skal brukes til gaming, film og surfing. Hva er best til denne prisen?

Ps. trenger svar snarest!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk for denne skjermen her jeg: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319692

For jeg har en kamerat som har denne og den virket bra, du kan blant annet justere høyden med den. Vet jeg kunne fått den litt billigere hos blant annet Amentio, men jeg har allerede konto hos Komplett og synes de er greie å ha med å gjøre viss ting skulle gå ræva :)

Takker for alle gode forslag :thumbup:

Skrevet

Hvordan greier du a leve i en verden uten a forsta ironi?

Dessuten er det ikke noe grunn for at jeg kan selge en 17" CRT skjerm for 1998kr. Ingen vil kjope den, men jeg kan vel sette prisen til 1998 for det hvis jeg vil vel?

Skrevet
Hvordan greier du a leve i en verden uten a forsta ironi?

Dessuten er det ikke noe grunn for at jeg kan selge en 17" CRT skjerm for 1998kr. Ingen vil kjope den, men jeg kan vel sette prisen til 1998 for det hvis jeg vil vel?

9318476[/snapback]

Jeg så ikke noen grunn til å ta innlegget ditt ironisk, men men... Å du kan selvfølgelig sette prisen på skjermen din så høyt du vil, men hvis du vet ingen vil kjøpe den ser jeg ikke vitsen :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...