Gå til innhold

Priest Vs Warrior


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi litt mer info, som build etc, kommer også litt an på builden til warren, MS er ouch :p holy dmg priest gjør det ganske brukbart mot warr, pga spam healer seg selv, så hvis en heal critter er det 50% sjanse for surge of light som gjør din neste smite instant og uten mana costs, det står i tooltippen av surge of light smite ikke kan critte, men det kan den, har en gang startet med en Holy Fire crit på 2.5k, så instant smite 2.3k, instant smite 2.4k, instant smite 2.3k, instant smite 1.5k, det er masse dmg på liten tid :p men du bør ha ganske grei + dmg og mye spellcritt, dette var når jeg brukte trinket + power infusion, normalt critter jeg ca 2k med smite.

 

Med shadow er det litt verre, ivertfall mot MS warriors, hvis en MS warr har en god two hander dør du fort, det viktigste er å holde Vampiric Touch, Shadowword pain og Vampiric Embrace oppe på warrene hele tiden, samt alltid ha inner fire på deg selv, + hive opp Powerword shield så ofte du kan, evt gå ut av shadowform å heale deg selv. Men ja, er litt avhengig av å få feara for å få gjør skikkelig skade.

Lenke til kommentar

Kan du linke til armory profile? Er du lvl 70? Er dette duel eller generell pvp? Bare gå all-out på warriors. Om du begynner å prøve å heale ( noe stort annet enn en ProM nå og da ) er du stort sett toast.

 

Sleng på VE for guds skyld, det er all survival du har itillegg til PW:S. Viktig å huske at uten rage, er warriors håpløse. Se pvp filmer :p Hjelper mye

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar

Enten har warrioren gear til aa ta deg, eller ikke. Veldig enkelt. Du maa nesten ha litt resilience, sitter paa hmm, 370 ca med 11.7k hp selvbuffet, warriors sliter en god del mot meg, men de med utrolig gear tar meg.

 

Tips:

- Ha alltid shield oppe, og folg med weakness effecten saa du kan renewe umiddelbart

- Start med sw:p, VE, VT i det han har GCD etter en MS

- Viss du no har mistet litt HP hvier du paa devouring plague

- Du kan prove en Mind flay eller Mind blast, det hele kommer an paa hvor god han faktisk er, maa ta ting litt paa fealingen og, har du nok helse til aa ofre en sw:d? Husk aa hiv sw:d etter shieldet er gaatt ned, er ganske sikker paa den sluker det om ikke. Men sitter du paa 7-8000hp har du liten sjangs uansett :p

 

 

Min verste nemesis er faktisk Mutilate rogues, combat rogues er langt langt enklere. Personlig synes eg dette crowd control greiene er kjedelig, blir stunlocket veldig veldig ofte, og prover eg kaste noe blir eg kicket, og naar den gaar ut blir eg stunlocket igjen.. Heldigvis er 5v5 arena endel artigere, og det er vel omtrent bare det eg gidder, tar noen dueller bare for aa varme opp fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...